Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 13:04Håkan, nej men.. oj. Det var ju inte meningen! Vad vore det för negativt att bli uttnyttjad av någon man inte direkt vill tänka på? 😀
Håkan, nej men.. oj. Det var ju inte meningen! Vad vore det för negativt att bli uttnyttjad av någon man inte direkt vill tänka på? 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 13:15Life is like a box of chocolates ...
😀
Life is like a box of chocolates ...
😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 13:57Finns en väldigt bra låt för det här....
http://www.youtube.com/watch?v=ZVpNKLPC6Ps
Finns en väldigt bra låt för det här....
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 21:33spännande utveckling, det kanske kommer drälla av lappar på gymen framöver.....
Både den som lämnar lappen och den som tar lappen får sjunga med i grissången.
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/flylicker.gif
spännande utveckling, det kanske kommer drälla av lappar på gymen framöver.....
Både den som lämnar lappen och den som tar lappen får sjunga med i grissången.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 13:36Bruse: Tragiskt men sant. Jaja man får väl nöja sig med att smygkolla på vältränade rumpor och andra köttiga delar
Bruse: Tragiskt men sant. Jaja man får väl nöja sig med att smygkolla på vältränade rumpor och andra köttiga delar
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:37"Andra köttiga delar" lät inte sådär lockande ;P
"Andra köttiga delar" lät inte sådär lockande ;P
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:09Äh, hade det legat en bit saftig ryggbiff där och väntat hade inte jag tvekat!!
Äh, hade det legat en bit saftig ryggbiff där och väntat hade inte jag tvekat!!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:54Ey tjejer kan ha bröstmuskler också!! 😉
Ey tjejer kan ha bröstmuskler också!! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 11 February 2009, 22:01Väl dolda bara. Därför vi män alltid vill leta efter dom.
Väl dolda bara. Därför vi män alltid vill leta efter dom.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 22:01Hehe 😀
På tal om, dags för ett styrkepass för överkroppen tror jag bestämt. 😀
Hehe 😀
På tal om, dags för ett styrkepass för överkroppen tror jag bestämt. 😀