Quote from Rasmus Olsson on 4 February 2009, 21:08Så de under 20 eller över 40 är inte killar?
Så de under 20 eller över 40 är inte killar?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:14Christian, klart att vi bryr oss! Har du lagt in någon stöt än?
Christian, klart att vi bryr oss! Har du lagt in någon stöt än?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:17hallå vad alla är prat glad här . jag är ny här å vill gärna ut ökar mitt bekantskap..
någon som är sugen å lära känna mej...????mvh henrik
hallå vad alla är prat glad här . jag är ny här å vill gärna ut ökar mitt bekantskap..
någon som är sugen å lära känna mej...????
mvh henrik
Quote from Rasmus Olsson on 4 February 2009, 21:17Henrik: en bild underlättar.
Henrik: en bild underlättar.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:20Helena: Vad snäll du är! =)
Nej, ingen stöt än. Funderar på hur/vad jag ska göra i sådana fall. Första gången jag såg henne idag ju, ska ha turen att hon kommer igen också. Men hon är där med två polare och verkar typiskt vara en sån tjej som inte vågar
Helena: Vad snäll du är! =)
Nej, ingen stöt än. Funderar på hur/vad jag ska göra i sådana fall. Första gången jag såg henne idag ju, ska ha turen att hon kommer igen också. Men hon är där med två polare och verkar typiskt vara en sån tjej som inte vågar
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:21oki , har laddat upp ett nu .. hoppas jag syns ...
oki , har laddat upp ett nu .. hoppas jag syns ...
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:23Är det intressant med en tjej som inte gör något utan sina kompisar då? I så fall får du ta med två kompisar, så har ni trepars-dejt:-)
Är det intressant med en tjej som inte gör något utan sina kompisar då? I så fall får du ta med två kompisar, så har ni trepars-dejt:-)
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:23Han var på gymmet juh...
inte i biljardhallen. 😉Hur gick det? 😀
Han var på gymmet juh...
inte i biljardhallen. 😉
Hur gick det? 😀
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:27Du får köra den sedvanliga "Kommer du hit ofta?" 😉
Eller ja... Nåt sånt iaf, kanske modifera den lite, och säga att du bara sett henne en gång förut, fast iofs om hon har sett dig innan det så kan det ju bli lite dumt ifall du inte lagt märke till henne
Du får köra den sedvanliga "Kommer du hit ofta?" 😉
Eller ja... Nåt sånt iaf, kanske modifera den lite, och säga att du bara sett henne en gång förut, fast iofs om hon har sett dig innan det så kan det ju bli lite dumt ifall du inte lagt märke till henne
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:31med tanke på att lägga en stöt
med tanke på att lägga en stöt