Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:52Helena, har du glömt en dejt, det kan man göra!
Helena, har du glömt en dejt, det kan man göra!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:56Vissa dejter vill man väl helst glömma? Framförallt vill man inte snubbla över dem på gymmet några veckor senare...
Vissa dejter vill man väl helst glömma? Framförallt vill man inte snubbla över dem på gymmet några veckor senare...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 23:00Andreas: Bra poäng. Jobbigt att dejta nån från gymmet och sen att det floppar ordentligt. Man vill ju inte byta gym hur som helst!
Andreas: Bra poäng. Jobbigt att dejta nån från gymmet och sen att det floppar ordentligt. Man vill ju inte byta gym hur som helst!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 09:35Carina: Absolut inte, och jag är inte direkt missnöjd med att jag inte varit det än heller. Och nej, jag ser inte fram emot problemen de lär medföra sig 😉
Carina: Absolut inte, och jag är inte direkt missnöjd med att jag inte varit det än heller. Och nej, jag ser inte fram emot problemen de lär medföra sig 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 09:42Blev halvt uppraggad på gymmet igår faktsikt. Synd att han skrämde mig till att gå hem istället för att vara söt och trevlig. Usch och fy.
Blev halvt uppraggad på gymmet igår faktsikt. Synd att han skrämde mig till att gå hem istället för att vara söt och trevlig. Usch och fy.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 10:32Linda, du behöver en bodyguard 🙂
Linda, du behöver en bodyguard 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2009, 10:50Förstår ni nu varför vi svenska män har svårt för att flörta? I ena stunden tycker ni det är trevligt, i andra stunden motbjudande. Om ni bara kan bestämma er för hur ni vill ha oss män, så vore det enklare. Ska vi vara flörtiga, charmiga och trevliga, el
Förstår ni nu varför vi svenska män har svårt för att flörta? I ena stunden tycker ni det är trevligt, i andra stunden motbjudande. Om ni bara kan bestämma er för hur ni vill ha oss män, så vore det enklare. Ska vi vara flörtiga, charmiga och trevliga, el
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 10:51Bruse, Ni ska vara allt annat än påflugna,slemmiga och komma med äckliga inviter.
Bruse, Ni ska vara allt annat än påflugna,slemmiga och komma med äckliga inviter.
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2009, 11:11Vad som du anser är äckliga inviter kan av andra uppfattas som trevligt.
Vad som du anser är äckliga inviter kan av andra uppfattas som trevligt.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 11:29Jag skulle gärna ha ett manus att följa 🙂
Jag skulle gärna ha ett manus att följa 🙂