Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:27Å så var vi där igen. Har verkligen längden betydelse även när det gäller fil??
Å så var vi där igen. Har verkligen längden betydelse även när det gäller fil??
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 22:29Absolut - kortfil var definitivt ingen succé.
Absolut - kortfil var definitivt ingen succé.
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 22:29"Du cyklar ju i fel yoghurt".... Cyklar med Galenskaparna.
"Du cyklar ju i fel yoghurt".... Cyklar med Galenskaparna.
Quote from Fredric Lagerström on 26 March 2009, 22:29Sedan flanerar man vidare till grönsaksdisken med dess utbud av gurkor, squash
och rädisor.
Sedan flanerar man vidare till grönsaksdisken med dess utbud av gurkor, squash
och rädisor.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 17:52Åh långfil! Nu fick jag flashback!!!
Att käka det påminner om gamla tider vid handfatet. När man spottade och sög upp spottet igen innan det nådde porslinet.
Jag log varje gång jag käkade frukost förra veckan.
Åh långfil! Nu fick jag flashback!!!
Att käka det påminner om gamla tider vid handfatet. När man spottade och sög upp spottet igen innan det nådde porslinet.
Jag log varje gång jag käkade frukost förra veckan.
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2009, 18:58Annika, vad äcklig du är.
Annika, vad äcklig du är.
Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2009, 21:20Minns med att jag kunde få sånt där långspott ibland. Men tror inte jag ätit långfil nån gång.
Minns med att jag kunde få sånt där långspott ibland. Men tror inte jag ätit långfil nån gång.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 10:38Ni kanske borde se till att ni pratar om samma ICA-butik också? (Så många ICA, så få Emelie... ) 😉
Ni kanske borde se till att ni pratar om samma ICA-butik också? (Så många ICA, så få Emelie... ) 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 13:37Finns det mer än Maxi vid högskolan?
Föreslår juice-hyllorna, så är det nära in på lagret, om det klickar ordentligt. 😉
Finns det mer än Maxi vid högskolan?
Föreslår juice-hyllorna, så är det nära in på lagret, om det klickar ordentligt. 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 15:23Anders: Jag tror det snöades in på hångel för att det ÄR hånglet man vill åt? Riktig bra hångel = hårdvaluta! Det är helt enkelt det bästa som finns.
Sex däremot (om det nu var det du menade med att du vill banne dig ha mer?) är ju så lätt att få bara m
Anders: Jag tror det snöades in på hångel för att det ÄR hånglet man vill åt? Riktig bra hångel = hårdvaluta! Det är helt enkelt det bästa som finns.
Sex däremot (om det nu var det du menade med att du vill banne dig ha mer?) är ju så lätt att få bara m