Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 16:49Oj, vad olika världar VI lever i då... 🙂
Fast jag förstår inte hur det kan vara svårare att får sig hångel än att få sig sex? Eller jo vänta, nu tror jag poletten till slut trillade ned. Menar du att det är svårt att få sig hångel som INTE leder vid
Oj, vad olika världar VI lever i då... 🙂
Fast jag förstår inte hur det kan vara svårare att får sig hångel än att få sig sex? Eller jo vänta, nu tror jag poletten till slut trillade ned. Menar du att det är svårt att få sig hångel som INTE leder vid
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 17:43Initialt är hångel faktiskt viktigare än sex. Av den enkla anledningen att jag vill veta om jag måste böja mig dubbelt för att kyssa henne.
Initialt är hångel faktiskt viktigare än sex. Av den enkla anledningen att jag vill veta om jag måste böja mig dubbelt för att kyssa henne.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 18:16Man kan tycka att du borde SE det innan?
Man kan tycka att du borde SE det innan?
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 18:25Varken hångel eller sex brukar väl vara några större problem. Men däremot att hitta någon man kan sova nära bredvid UTAn att det ska börja pillas och ha sig, det är svårare.
Men det finns guldkorn! 🙂
Varken hångel eller sex brukar väl vara några större problem. Men däremot att hitta någon man kan sova nära bredvid UTAn att det ska börja pillas och ha sig, det är svårare.
Men det finns guldkorn! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 19:01Tänkte faktiskt mest på att slippa bli avbruten av butiksvakter/personal/gamla pensionärer som garanterat skulle finna sådant stötande och gå ut i kvällspressen och rasa. Så de så! Fördomsfulla kvinna! :@
Tänkte faktiskt mest på att slippa bli avbruten av butiksvakter/personal/gamla pensionärer som garanterat skulle finna sådant stötande och gå ut i kvällspressen och rasa. Så de så! Fördomsfulla kvinna! :@
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 19:34Nej jag menar att det är lättare att hitta hyfsat bra sex än att få riktigt BRA hångel? Du vet sånt där hångel som man kan roa sig med i timmar (avbrutet eller inte avbrutet av sex med jämna och ojämna mellanrum...)
Nej jag menar att det är lättare att hitta hyfsat bra sex än att få riktigt BRA hångel? Du vet sånt där hångel som man kan roa sig med i timmar (avbrutet eller inte avbrutet av sex med jämna och ojämna mellanrum...)
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:04Jo, vet precis vad du menar... men vad gör man när tjejen inte kan hålla sig längre?
Jo, vet precis vad du menar... men vad gör man när tjejen inte kan hålla sig längre?
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:13Just do it!
klart du ställer upp för en dam i nöd menar jag?
Just do it!
klart du ställer upp för en dam i nöd menar jag?
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:21Där prickade du halva mitt motto.
Just do it - Impossible is nothing!
Springer dock varken i Nike eller Adidas...Men allså, du klagar på killar som inte kan hålla sig till hånglet, men när tjejen inte kan hålla sig, så ska vi bara ställa och gå vidare
Där prickade du halva mitt motto.
Just do it - Impossible is nothing!
Springer dock varken i Nike eller Adidas...
Men allså, du klagar på killar som inte kan hålla sig till hånglet, men när tjejen inte kan hålla sig, så ska vi bara ställa och gå vidare
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:29Jag har inte sagt något om att man ska avstå från nåt? Jag bara talade om att det är hånglet man vill åt. Sexet är som.. en trevlig biprodukt? *hepp!*
Jag har inte sagt något om att man ska avstå från nåt? Jag bara talade om att det är hånglet man vill åt. Sexet är som.. en trevlig biprodukt? *hepp!*