Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Du är alltså bara trött på killar som inte ger dig tillräckligt med förspel??

Nej för fan! Av långa förspel blir man ju plättelätt rastlös.. (jag är väl snarare en Nike-flicka än en Fila-dito.. bläääh för fila, fila, fila (H) )
Hmm.. det här var inte helt lättförklarat faktiskt?

Så hånglet innan är inte förspel mao? för-förspel? Är med på hur du menar, men fattar inte hur du tänker. (#)

Förstår inte ett skit, men det är väl antagligen meningen att det ska vara så... hoho!

Äh, vi säger så här då: Det är kul med sex, men kan han inte hångla BRA så kan det kvitta med resten med?
Förspel ska bara vara så länge så att man inte kan hålla sig - vilket för en Nikeflicka sällan är så värst länge. 😉 Hångel däremot KAN pågå mest hel

Förspel kan man ju ha en hel dag om man vill, då har man ju fan nått å hänga upp kläderna på och den har man ju med sig vart man än går... yess! 😉

Åååh, jag erkänner mig besegrad iom att Jari har tveklöst rättAST!

Finns det något bättre än ett förspel som pågått hela dan? Kanske börjar med sms, sen blickar och smek och kyssar på stan och sen vill man ju bara skynda sig hem och damn! Nu vill jag VER

Så bra hångel, men inte tillräckligt bra då? För hade det varit tillräckligt bra, så hade du inte kunnat hålla dig till bara det...?

Men ja, är helt med på vad du menar. Sånt som gärna utförs på en filt på en klippa vid havet en varm sommarkväll, här lä

Nej, vem vill vara singel? Not me! Det ger sig när det ger sig... 🙂

En flickvän med samma förspels- och hångelpotential som Jessie vill jag ha! 😀

Såna saker tror jag är viktigt att vara ganska lika i så att inte ena partnern i ett förhållanden hela tiden är den som måste tagga ned, hålla tillbaka och inte vara sig själv