Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:02ICKE! Vi kan allt som oftast bara välja och vraka bland de vi INTE vill ha.. *muttra!*
ICKE! Vi kan allt som oftast bara välja och vraka bland de vi INTE vill ha.. *muttra!*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:03...och om hånglet har kvalitet så VILL man ha kvantitet av det... *nicka intensivt*
...och om hånglet har kvalitet så VILL man ha kvantitet av det... *nicka intensivt*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:03I övrigt har Emellie heeelt rätt!
I övrigt har Emellie heeelt rätt!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:03Hmm. Om jag svarar "jag" på din fråga så ser det lite skummt ut... Men det beror ju hur man lägger fram det. Men har man en kille/tjej som är så osäker på sig sjlv att man inte ens på ett trevligt sätt kan visa dem hur det gemensamma hånglet/sexet etc bli
Hmm. Om jag svarar "jag" på din fråga så ser det lite skummt ut... Men det beror ju hur man lägger fram det. Men har man en kille/tjej som är så osäker på sig sjlv att man inte ens på ett trevligt sätt kan visa dem hur det gemensamma hånglet/sexet etc bli
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:04Max talar sanning. Om man anammar den strategin är man dömd att misslyckas som kille tyvärr. :/
Max talar sanning. Om man anammar den strategin är man dömd att misslyckas som kille tyvärr. :/
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:04@Jessie. Hmm Du kanske är lite speciell.... inget negativt dock 😀
@Jessie. Hmm Du kanske är lite speciell.... inget negativt dock 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:06Ni har säkert rätt Eric. Men kan ni förklara för mig varför en tjej som vågar vara tydlig med sitt intresse blir MINDRE intressant? Det har jag aldrig begripit....
Ni har säkert rätt Eric. Men kan ni förklara för mig varför en tjej som vågar vara tydlig med sitt intresse blir MINDRE intressant? Det har jag aldrig begripit....
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:08Maxi: Klart man vill vara speciell! 😉
Maxi: Klart man vill vara speciell! 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:11Kikar in och lägger in min åsikt om det Jessie pratar om...
När en kille märker att en tjej är "lättillgänglig" och är lättflörtad, då kanske han blir osäker och tror att hon kanske är sån med alla... vad vet jag? Detta är bara en ren hypotes från min si
Kikar in och lägger in min åsikt om det Jessie pratar om...
När en kille märker att en tjej är "lättillgänglig" och är lättflörtad, då kanske han blir osäker och tror att hon kanske är sån med alla... vad vet jag? Detta är bara en ren hypotes från min si
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:13Jessie; Enkelt. Man(n) vill ha ngt som är svårt att få (=status). Om sen tjejen visar tydligt interesse så blir det ju betydligt mindre svårt att ragga upp henne(=mindre status). Plus att om hon visar tydligt interesse så gör hon förmodligen samma sak med
Jessie; Enkelt. Man(n) vill ha ngt som är svårt att få (=status). Om sen tjejen visar tydligt interesse så blir det ju betydligt mindre svårt att ragga upp henne(=mindre status). Plus att om hon visar tydligt interesse så gör hon förmodligen samma sak med