Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Köp mig ett hus som jag vill ha, lite potatis och ost så har ni fångat mig i alla fall! (H:)

Men vafan? Man visar väl inte intresse för kreti och pleti heller... :@

Potatis och ost kan du få, Ett hus är det lite svårare med. Men 2 av 3 är ju inte så dåligt??

Jessie...Jag har alltid varit förtjust i att vara uppskattad så om man visar att man gillar mig får man uppmärksamhet tillbaka...killar som inte fårstår att man skall upskatta uppskattning är bra dumma...och jag vet hur det blir...de ränner efter svåra tj

@Jessie; Du skulle vara chokerad över vad vissa tjejer gör efter (och pga) några drinkar. Överkåt är bara förnamnet....

Det som är jobbigt med den där strategin är iaf att där går man omkring och spelar svårfångad som bäst och så snubblar man över någon som man verkligen, verkligen vill ha... så man blir ÄNNU mer svårfångad.. och det funkar.. men NÄR ska man då våga liksom

Det oeuppnåliga är aldrig attraktivt det är fult. För att omöjligt är ett ord som jag helst inte tar i min mun

Jag vet också, stått som DJ i flera år och t.o.m sett det... haha, men killar är inte bättre dom heller... same same but different.

Magnus B: tvinga mig inte att upprepa mig från en annan tråd nu va? 😉

Äh, Inget är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid...

@Jessie; det är väl väldigt individuellt. Men du kan ju testa och chocka honnom(henne??) med ett råhångel. Fortsätter de så har du gjort rätt, annars är det dags och byta strategi.