Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

@Anna, inte helt på det klara med vad du menar. Säger du att jag är killen som försöker få sex från tjejer genom att bjuda på drinkar??

You go girl...!!

Är det mig Anna talar om månne? Uhmm.. ja jag vet inte...

Jag svarar i alla fall:

Nej, inte av egen erfarenhet alls, det är mitt sätt att vara bara, jag undviker t.o.m alkohol så gott det går, senast drack jag på julafton. Kommer antagligen dröja tills

Alkohol och sex hör inte ihop för mig, andra kan jag inte tala för... har dock sett det mesta som ett par ögon tål att se utan att ploppa ur huvet. Resten kan ni klura ut själv.

@Jari; Skulle inte du såva?? 😉
Hehe det gör du rätt i att inte dricka. Skulle ju vara Ultimate FAIL på att få en tjej och sen inte få upp den i redåställning pga för mycket alkohol...

Tror dessutom att det är lite skillnad på att spela som DJ på ett Tranceparty och att sitta och smutta på ett glas vin i Gondolen... olika världar, olika folk...

Jo, meningen var att jag skulle tryna men nu börjar det bli intressant....haha...då sket det sig... *springer efter kaffe*

Men på trance party är det väl mera E och LSD än alkohol??

Jari, jag kanske vet mer om dig än du tror 😉 Har jobbat på Grand i Borås....

Näeh Maxi: Ultimate fail är att vakna bredvid någon och inte veta om man fått till det eller inte kvällen före.. 😉