Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:40FAAAN. Nu påminnde du mig om en hemsk episod i min tonnårstid...(det visade sigsenare att jag fick till det, och enligt henne inte såååå dålig som mitt alkoholiserade tillstånbd skulle ge sken av.)
FAAAN. Nu påminnde du mig om en hemsk episod i min tonnårstid...(det visade sigsenare att jag fick till det, och enligt henne inte såååå dålig som mitt alkoholiserade tillstånbd skulle ge sken av.)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:40Ajajaj... Skulle inte vara kul... Hatar baksmälla. Vill inte fördärva en hel dag på det... Men gå ut och träffa folk är kul! Tacksamt nog saknar jag nog de där spärrarna som många behöver sprit för att komma förbi... Både snack och hångel är ju vansinnigt
Ajajaj... Skulle inte vara kul... Hatar baksmälla. Vill inte fördärva en hel dag på det... Men gå ut och träffa folk är kul! Tacksamt nog saknar jag nog de där spärrarna som många behöver sprit för att komma förbi... Både snack och hångel är ju vansinnigt
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:41Till Anna:
Jasså? och vad vet du om mig då? 🙂
Till Anna:
Jasså? och vad vet du om mig då? 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:42För mig är baksmälla lite för likt mina migränanfall.. och vem vill gå ut och beställa ett migränanfall till nästa dag? Gaaaalet ju!
För mig är baksmälla lite för likt mina migränanfall.. och vem vill gå ut och beställa ett migränanfall till nästa dag? Gaaaalet ju!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:42Precis.
Precis.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:43@Linda, DU har väääldig tur. Jag behöver både en och 2 drinkar för att komma över dessa spärrar. Tyvärr måste jag säga.
@Linda, DU har väääldig tur. Jag behöver både en och 2 drinkar för att komma över dessa spärrar. Tyvärr måste jag säga.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:44Skittrist. Ett litet tips: När man gjort bort sig tillräckligt många gånger slutar man bry sig. Och då blir ALLT mycket roligare!!! Finns inget bättre än att bjuda på sig själv och stå för det!
Skittrist. Ett litet tips: När man gjort bort sig tillräckligt många gånger slutar man bry sig. Och då blir ALLT mycket roligare!!! Finns inget bättre än att bjuda på sig själv och stå för det!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:45Ah.. nu kom vi ju in på mitt motto här med:
Folk skulle inte lägga ner hälften så mycket energi på att oroa sig för vad andra tycker och tänker om dem om de visste hur LITE alla andra faktiskt GÖR det!
Ah.. nu kom vi ju in på mitt motto här med:
Folk skulle inte lägga ner hälften så mycket energi på att oroa sig för vad andra tycker och tänker om dem om de visste hur LITE alla andra faktiskt GÖR det!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:45Det är såååå mycket enklare sagt än gjort.
Det är såååå mycket enklare sagt än gjort.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:46Japp Maxi, men övning ger träning!
Japp Maxi, men övning ger träning!