Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Ehm Anders... det var ju jag som VILLE få visa intresse damnit...

Och skaldjur? Vem äter kött när det erbjuds sånt... Musslor... Gratinerade i vitlök... Eller kokta med chili.... Hm.

@Magnus: Du ahr tydligen alldrig haft den perfekta fyllan... När man precis är så dragen att man fortfarande kan gå(och få upp kuken; mycket viktigt) men sammtidigt kan ignorera alla spärrar som annars hade gjort det omöjligt att framgångsrikt ragga på tj

W000T! Kilkenny?? Guiness ska det vara och inget annat!!

Jessie, läs igen. Så länge du inte visar alla intresse, så får du visa mig hur mkt intresse du vill. 😉 Iofs kanske inte så lätt om de första försöken på kvällen skiter sig. (#)

Nja... Går väl an... Bara så jobbigt att dricka öl med sked...

Äh, en riktig man/kvinna klarar att dricka Guiness som det är.

Guinness is good for ya!

Anders: Äh, man kanske inte måste fortsätta försöka om de första försöken skiter sig? Det är ju baaara desperat.

Jag behöver inte nå dit...är nämligen redan social glad galen full av idéer obstinat kaxig ödmjukt blyg i en och samma person...och om jag får upp den eller inte känns inte som ett problem....

Att jaga efter den perfekta dyllan är ju att fly från sig sjä

J: Precis, nu är du inne på rätt spår. 🙂

Som du skrev nått om tidigare i tråden... om förspel som pågår hela dan... En perfekt flirt ska pågå hela kvällen, börja med blickar å leenden på avstånd. Springa på varandra ett flertal gånger och bara le och f