Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:06Äh alla dricker det de vill jag gillar Engelsk Bitter.... kanske en Guiness...men en Hof är gott i Bastun...
Äh alla dricker det de vill jag gillar Engelsk Bitter.... kanske en Guiness...men en Hof är gott i Bastun...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:06Äh alla dricker det de vill jag gillar Engelsk Bitter.... kanske en Guiness...men en Hof är gott i Bastun...
Äh alla dricker det de vill jag gillar Engelsk Bitter.... kanske en Guiness...men en Hof är gott i Bastun...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:07Shit pommes frites Anders. Give it to me...
Shit pommes frites Anders. Give it to me...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:07Och vad gäller alkoholen här ovan, så är det absolut bäst utan sådan i kroppen, så sinnena vet vad de sysslar med, plus att man känner mer respons från hormoner och andra påverkningar under flirtandet. Helt oslagbart.
Och vad gäller alkoholen här ovan, så är det absolut bäst utan sådan i kroppen, så sinnena vet vad de sysslar med, plus att man känner mer respons från hormoner och andra påverkningar under flirtandet. Helt oslagbart.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:08Basta? Ja tack. Lääänge....
Basta? Ja tack. Lääänge....
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:10En helt anna fråga; Varför är alla här inne så gammla(aka runt 30 skulle jag gissa??)
*Stålsätter sig för en Episk flameing*
En helt anna fråga; Varför är alla här inne så gammla(aka runt 30 skulle jag gissa??)
*Stålsätter sig för en Episk flameing*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:10Problemet med Anders är väl att hans vision av resten i längden skiljer sig från min... Annars vore han ju högintressant...
Problemet med Anders är väl att hans vision av resten i längden skiljer sig från min... Annars vore han ju högintressant...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:11Det du Maxi, det är för att småpojkar ska ha någonting att fråga om?
Det du Maxi, det är för att småpojkar ska ha någonting att fråga om?
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:11@Linda: JAAAA Basta är jättekul. Tyvär så kan jag bara basta ordentligt när ajg är hos min syrra(typ 5 gånger om året...) 🙁 (t-)
@Linda: JAAAA Basta är jättekul. Tyvär så kan jag bara basta ordentligt när ajg är hos min syrra(typ 5 gånger om året...) 🙁 (t-)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:11Gamla? Runt 30? Det var det jävligaste.... Skulle det vara nån ålder??!
Gamla? Runt 30? Det var det jävligaste.... Skulle det vara nån ålder??!