Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:15Jepp, gubbtjyv.
Jepp, gubbtjyv.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:15Har ju erfarenhet 😉 Vet vad jag pratar om... *host*
Har ju erfarenhet 😉 Vet vad jag pratar om... *host*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:15Sant Max. Men man tager vad man haver... Kanske trevligare på tjejsidan...!
Sant Max. Men man tager vad man haver... Kanske trevligare på tjejsidan...!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:16@Sofia; menar du mig??
@Sofia; menar du mig??
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:17Ja, kanske svenskarna kunde släppa moralpaniken och ha blandade bastur... Tror nog att det hade blivit lite trevligare då. Mycket mindre stelt iaf...
Ja, kanske svenskarna kunde släppa moralpaniken och ha blandade bastur... Tror nog att det hade blivit lite trevligare då. Mycket mindre stelt iaf...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:17Nejnej Anders, vi är tillbaka på frågan om att säkra juniorlagstillväxten.
Det andra har vi absolut rett ut och kommit fram till att vi tycker lika.. får jag för mig?
Nejnej Anders, vi är tillbaka på frågan om att säkra juniorlagstillväxten.
Det andra har vi absolut rett ut och kommit fram till att vi tycker lika.. får jag för mig?
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:17Yes, max.. Eller sitter du här och för mig bakom ljuset?
Yes, max.. Eller sitter du här och för mig bakom ljuset?
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:18Har vi i Borås... en ångbastu för båda.... bara att trampa in där för både tjejer och killar 🙂 Myspys!
Har vi i Borås... en ångbastu för båda.... bara att trampa in där för både tjejer och killar 🙂 Myspys!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:18???? Hur skulle jag föra dig bakom ljuset?????
???? Hur skulle jag föra dig bakom ljuset?????
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:18Maxi: senaste exet var 24.. jag vet inte om det betyder att jag är "in the game" eller "in the zone" eller bara "totally lost".
Maxi: senaste exet var 24.. jag vet inte om det betyder att jag är "in the game" eller "in the zone" eller bara "totally lost".