Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:19Har vi i Avesta med! Ångbastu ute i själva simhallen...
Har vi i Avesta med! Ångbastu ute i själva simhallen...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:20@Jari. Oj, fan va gött(med ångbastu, inte bara att det är blandat). Sådan ahr jag inte varit i på evigheter!!! Faaan, nu får jag bastuabstinens!
@Jessie, beror väl mer på din ålder än exets....
@Jari. Oj, fan va gött(med ångbastu, inte bara att det är blandat). Sådan ahr jag inte varit i på evigheter!!! Faaan, nu får jag bastuabstinens!
@Jessie, beror väl mer på din ålder än exets....
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:20Ja det är kanoners...
Ja det är kanoners...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:21Äsch det var inget 🙂
Äsch det var inget 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:21Tänk på att fetthalten i lammkött är högre än i viltkött.... 🙂
Men vad har juniorlaget med längden att göra? Du får inte förvirra mig så! Ja, det har vi ju rett ut och kom fram till att vi tyckte samma med förklarade olika bara.
Ja, då var de ju bara
Tänk på att fetthalten i lammkött är högre än i viltkött.... 🙂
Men vad har juniorlaget med längden att göra? Du får inte förvirra mig så! Ja, det har vi ju rett ut och kom fram till att vi tyckte samma med förklarade olika bara.
Ja, då var de ju bara
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:23Maxi: Jag fyller snaaart 37. Kortet är taget i år btw... *hepp!*
Anders: Jajustdetja, den där lilla lättkompromissade detaljen.. var det ja.
Maxi: Jag fyller snaaart 37. Kortet är taget i år btw... *hepp!*
Anders: Jajustdetja, den där lilla lättkompromissade detaljen.. var det ja.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:24@Anders, det kanske är sannt. Men hellre saftigt lamkött med egentillredd sås än torrt och segt viltkött som skulle kräva tankbil full med vatten bara för att få ner det i magen.
@Anders, det kanske är sannt. Men hellre saftigt lamkött med egentillredd sås än torrt och segt viltkött som skulle kräva tankbil full med vatten bara för att få ner det i magen.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:25Jessie gillar både vilt och lamm och har för övrigt idag uppnått sin målvikt så hon behöver inte tänka såå mycket på fetthalten längre. *fliina lite fööör brett*
Jessie gillar både vilt och lamm och har för övrigt idag uppnått sin målvikt så hon behöver inte tänka såå mycket på fetthalten längre. *fliina lite fööör brett*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:26Sånt är inte viltköttet när man skjuter det själv och tar hand om hela kedjan.
Sånt är inte viltköttet när man skjuter det själv och tar hand om hela kedjan.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:28@Jessie; GRATTIS 😀
@Anders, det är sannt. Alldrig har jag ätit bättre kött än det som min syrra sköt och jag flådde/styckade*STOLT* Himmelskt gott.
@Jessie; GRATTIS 😀
@Anders, det är sannt. Alldrig har jag ätit bättre kött än det som min syrra sköt och jag flådde/styckade*STOLT* Himmelskt gott.