Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:39Ja kommer gärna, var bor du?? Dock så får jag bara uppsiktsjaga.
Ja kommer gärna, var bor du?? Dock så får jag bara uppsiktsjaga.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:42hmm. Låter väldigt interessant!!! Finns kvinnliga jägare med??
hmm. Låter väldigt interessant!!! Finns kvinnliga jägare med??
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:43Tyvärr, bara vi tre grabbar å min hund. Å jag med mina 30 år är äldst... Så så mycket för gamla gubbar. 😉
Tyvärr, bara vi tre grabbar å min hund. Å jag med mina 30 år är äldst... Så så mycket för gamla gubbar. 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:44Allt över 25 är gammalt.... *visslar oskuldsfullt och springer som faaan*
Allt över 25 är gammalt.... *visslar oskuldsfullt och springer som faaan*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:45Anders, är det en utmaning igen? Jaga o ta hand om viltet, inga problem, bara du tar disken efter middan. 😀
Anders, är det en utmaning igen? Jaga o ta hand om viltet, inga problem, bara du tar disken efter middan. 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:47Har diskmaskin... plus en glupsk restkvarn på 4 ben...
Har diskmaskin... plus en glupsk restkvarn på 4 ben...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:48Hehe Anders. Min kommer rusande om man ropar Slaaasktraaaaatt!
Hehe Anders. Min kommer rusande om man ropar Slaaasktraaaaatt!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:51@Anders, Jag känner igen det. Alldrig har jag sett ett älghuvud (utan horn) försvinna så fort som när min syrras 2 jakthundar satte tänderna i det.. ALLT var borta.
@Anders, Jag känner igen det. Alldrig har jag sett ett älghuvud (utan horn) försvinna så fort som när min syrras 2 jakthundar satte tänderna i det.. ALLT var borta.
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 07:28137 inlägg på bara nåra timmar i denna tråd. Sover ni aldrig?
137 inlägg på bara nåra timmar i denna tråd. Sover ni aldrig?
Quote from Fredric Lagerström on 21 April 2009, 07:57Ha ha ha. Det tvärdog iaf kl 23.52. Då slocknade alla av utmattning.
Dom har ömma fingrar och röda ögon idag. Ha ha ha ha en bra dag!
Ha ha ha. Det tvärdog iaf kl 23.52. Då slocknade alla av utmattning.
Dom har ömma fingrar och röda ögon idag. Ha ha ha ha en bra dag!