Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Tack tack...!! Kan ju ha med åldern att göra... Men skulle snarare tippa på att det är alldeles på tok för trist att inte bjuda på sig själv!!

(t+)

Du har så rätt...man måste bjuda på sig själv, och inte hacka på andra mer än med stor glimt i ögat...men sen har vi ju mognat med åren...När är frukten som godast....när den mognat och faller från trädet...

Helt enkelt är jag ett stycke fallfrukt!

Men om det nu är så Magnus, varför har du då inte hittat någon lämplig korg att falla i?

Fallfrukt smakar bäst plockad från backen. Korg är onödigt och instängt! Får börja titta mer ned när jag går...!

Sorry, jag tänkte fel. Jag menade - någon lämplig gräsmatta och de bästa fötterna att falla ned framför såklart! 😉

flinar...för jag har ju inte lust att falla varsomhelst....

Har en härlig gräsmatta utanför sovrumsfönstret. Får man önska sig ett moget päron? Ett sånt där som är så sött och saftigt att det rinner nerför hakan när man tar en tugga...

Linda, det är dumt att gå och titta ner mot marken. För det första utstrålar det lågt självförtroende och försämra kroppshållningen == Mindre attraktiv.
Dessutom går du miste om alla flirtande blickar när du inte kan möta medmänniskornas blickar. Och det

Saftiga söta päron... skala ett sådant, låt sjuda i en lag av hallon en stund, tills det fått färg. Gör en egen chokladsås och ringla över. Servera med en god vaniljglass.