Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:41Tack tack...!! Kan ju ha med åldern att göra... Men skulle snarare tippa på att det är alldeles på tok för trist att inte bjuda på sig själv!!
Tack tack...!! Kan ju ha med åldern att göra... Men skulle snarare tippa på att det är alldeles på tok för trist att inte bjuda på sig själv!!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:47(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:50Du har så rätt...man måste bjuda på sig själv, och inte hacka på andra mer än med stor glimt i ögat...men sen har vi ju mognat med åren...När är frukten som godast....när den mognat och faller från trädet...
Helt enkelt är jag ett stycke fallfrukt!
Du har så rätt...man måste bjuda på sig själv, och inte hacka på andra mer än med stor glimt i ögat...men sen har vi ju mognat med åren...När är frukten som godast....när den mognat och faller från trädet...
Helt enkelt är jag ett stycke fallfrukt!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:11Men om det nu är så Magnus, varför har du då inte hittat någon lämplig korg att falla i?
Men om det nu är så Magnus, varför har du då inte hittat någon lämplig korg att falla i?
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:30Fallfrukt smakar bäst plockad från backen. Korg är onödigt och instängt! Får börja titta mer ned när jag går...!
Fallfrukt smakar bäst plockad från backen. Korg är onödigt och instängt! Får börja titta mer ned när jag går...!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:32Sorry, jag tänkte fel. Jag menade - någon lämplig gräsmatta och de bästa fötterna att falla ned framför såklart! 😉
Sorry, jag tänkte fel. Jag menade - någon lämplig gräsmatta och de bästa fötterna att falla ned framför såklart! 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:38flinar...för jag har ju inte lust att falla varsomhelst....
flinar...för jag har ju inte lust att falla varsomhelst....
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:45Har en härlig gräsmatta utanför sovrumsfönstret. Får man önska sig ett moget päron? Ett sånt där som är så sött och saftigt att det rinner nerför hakan när man tar en tugga...
Har en härlig gräsmatta utanför sovrumsfönstret. Får man önska sig ett moget päron? Ett sånt där som är så sött och saftigt att det rinner nerför hakan när man tar en tugga...
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:46Linda, det är dumt att gå och titta ner mot marken. För det första utstrålar det lågt självförtroende och försämra kroppshållningen == Mindre attraktiv.
Dessutom går du miste om alla flirtande blickar när du inte kan möta medmänniskornas blickar. Och det
Linda, det är dumt att gå och titta ner mot marken. För det första utstrålar det lågt självförtroende och försämra kroppshållningen == Mindre attraktiv.
Dessutom går du miste om alla flirtande blickar när du inte kan möta medmänniskornas blickar. Och det
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:49Saftiga söta päron... skala ett sådant, låt sjuda i en lag av hallon en stund, tills det fått färg. Gör en egen chokladsås och ringla över. Servera med en god vaniljglass.
Saftiga söta päron... skala ett sådant, låt sjuda i en lag av hallon en stund, tills det fått färg. Gör en egen chokladsås och ringla över. Servera med en god vaniljglass.