Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

W00T; varför ska ni sitta där och muta kvinnorna med massa dyra(skumpan) och endorfinframkallande rätter??

Nä här har ni ngt annat:

Kön: Man
Ålder: 19
Utbildning: IB (nej ingen felstavning av IV!!!)
Språkkunskaper: 4 språk
Träningsinteressen: Muay Thai

Därför att kvinnor gillar skumpa, choklad och ett badkar med en trevlig konverserande man i. Allt detta finnes för gratis provtur. Handduk ingår.

Ja men det betyder inte att du inte lurar dem. Chokladen ökar endorfinhalten i kroppen vilket leder till att de tycker att allt är mycket trevligare än det faktiskt är.
Sen gör bubblorna i skumpan att alkoholen tansporteras runt snabbare i blodet; din kvi

Inte för att vara pipig Maxi, men vad vet du egentligen om långa och stabila relationer? (H)

(mig lurar för övrigt ingen med choklad, sånt kräks man ju av.... *hepp!*)

Säger vi så; Jag vet att chansen att ett förhållande som inleds under fylla och naken, har en väldigt liten chans att lyckas.

Det är inte jag som luras, det är kvinnans egna hormoner. Jag bara puttar igång dom lite lätt.

Alla kvinnor gillar skumpa och choklad? Nope, har bara träffat en sån innan i mitt liv. Själv tycker jag att skumpa smakar apa, hällde ner en jumbo med Gula Änkan i slasken en nyårsafton, den skulle vara fin sa dom, men fan så den smakade, Mo?t likaså. Us

Vin går också fetbort... *hulkar*

Dessutom, om man inte kan få en tjej på fall utan att ta till "beprövade" knep i form av drycker och tilltugg så vad är hon då och ha? Har då aldrig behövt smöra för nån för att få nån på fall, icke sa nicke. Personligheten har räckt alldeles utmärkt i do

Ja lika lite som det är ditt fel om ngn trillar ner för en klippa. Det var ju gravitationens fel, du bara puttade på lite....