Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

@Jari, Ser man inte ut som en modell och/eller har skitmycket pengar så mpste man ta till knep. Iaf i våran ålderskategori

Bruse: Hur visste du att jag älskar att bada? Gärna med skumpa... Bättre avkoppling en novemberkväll än det finns ju inte... Fast just nu inväntar jag ivrigt utomhussäsongen!

Och det är väl inga knep? Om det är två som gör det trevliga tillsammans....?

Till Linda:

Japp, själv avskyr jag skumpa men älskar choklad, då får jag bada i smällt choklad med henne... ohh... det lät det.... (H:)

Kanon! Kostar skjortan på SPA, så hemmavarianten är bättre... Själv äter jag helst chokladen, gärna smaksatt med chili.
För endorfiner är det bästa jag vet... Och kittlandet av skumpabubblor är magiskt...

ALLDRIG att jag vill bada i choklad! Tänk att behöva skrapa bort halv stelnac choklad från pungen och kuken(och då har man ändå tur om inget går in i urinröret). Sen behöva oroa sig att man har choklad i vaken som man måste be ngn annan at torka bort, sär

Till Linda:

Jajamen, vet allt vad SPA kostar 😉 Finns ju bodypaint-choklad så varför inte bada i det? Mumma juh... sen behövs knappast nån handuk efteråt... å mätt blir man!

Hmmm... Du kanske har rätt Maxi, men den enda gången jag varit rejält dyngrak och vaknat bredvid någon (som jag inte ens visste namnet på då... (H) så ledde det till ett 3,5 år långt förhållande och vi var förlovade i 3 år av den tiden.. *hepp!*

Man ska

På den tiden jag var gift inledde vi alltid helgen i bastun med en flaska skumpa till oss och en flaska Champis åt barnen..

@Jessie; Men vi har ju redan konstaterat att du är undantaget som bekräftar regeln 😉

En av mina bästa vänner träffade sin sambo för 7 år sen, när vi var i Åre. Han tänke jättesmart. Hmm, där sitter en söt tjej helt själv. Hur ska jag lyckas få henne intresserad? Jo, han tänkte som så att han tog henne till baren och bjöd på Absinth... De