Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:30Mina grannar mötte varandra på fyllan i Visby...de var båda otrogna med varandra..HUMPFR!!!
Nu är de gifta och har barn!
Mina grannar mötte varandra på fyllan i Visby...de var båda otrogna med varandra..HUMPFR!!!
Nu är de gifta och har barn!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:31Jaha, nu lämnar jag detta pratet ett tag, ska bara njuta av ledig tid nu och imnundiga kaffe här i lugn och ro. Sedan i eftermiddag/kväll blir det gym och spinningpass.
Återuppstår kanske sen-sent ikväll!
Ha det allra bästigast nu, hörs och störs...
Ov
Jaha, nu lämnar jag detta pratet ett tag, ska bara njuta av ledig tid nu och imnundiga kaffe här i lugn och ro. Sedan i eftermiddag/kväll blir det gym och spinningpass.
Återuppstår kanske sen-sent ikväll!
Ha det allra bästigast nu, hörs och störs...
Ov
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 13:32Linda, nu är det inte november, men du får gärna komma och dricka skumpa i april. för att inte blygas för varandra direkt, kan skum i badet vara en döljande faktor.
Duger choklad från Vahlrona, eller ska det va nån billig skit från Marabou?
Linda, nu är det inte november, men du får gärna komma och dricka skumpa i april. för att inte blygas för varandra direkt, kan skum i badet vara en döljande faktor.
Duger choklad från Vahlrona, eller ska det va nån billig skit från Marabou?
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:35Vahlrona innehåller tillsatser.... just so you know. 🙂
Vahlrona innehåller tillsatser.... just so you know. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:37Marabou....? Tillverkar de choklad? Du menar det där bleka kladdet?
Marabou....? Tillverkar de choklad? Du menar det där bleka kladdet?
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 13:38Sockergodis kallar jag Marabous skit.
Sockergodis kallar jag Marabous skit.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:38Precis. Jag tycker om CHOKLAD. Inte socker.
Precis. Jag tycker om CHOKLAD. Inte socker.
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 13:41Så då har vi en baddejt? 😀
Så då har vi en baddejt? 😀
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:43Hum...bitter och mörk skall chokladen vara precis som mitt kaffe
Hum...bitter och mörk skall chokladen vara precis som mitt kaffe
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 14:03Magnus: don efter person menar du?
Magnus: don efter person menar du?