Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Tack Jessi, det sparade lite tid:-)

Jakt efter djur, i skogen, med gevär. Inte jakt efter kvinnor/män. Bara för att precisera lite.

Jessie, härmed är du utsett till trådens sammanfattare. Varje morgon kl 7 vill jag ha en sammanfattning till min morgonlatte. Tack.

Har du varit till affären än Bruse? Tömde du hyllan...? På skumbad?

Kors i jösse namn vad ni skrivit i den här tråden sedan igår! =)

Jessie skrev:
>...och om hånglet har kvalitet så VILL man ha kvantitet av det... *nicka intensivt*

Kan bara instämma! (t+) Är väl tyvärr själv snudd på världsmästare i att inte hitta någ

Jag hör nog till de som aldrig förstår "spela ointresserad"-strategin. Om jag bli intresserad nog av en tjej för att försöka få kontakt och hon direkt svarar med totalt ointresse så konstaterar jag bara faktum och låter henne vara. I min blåögda värld s

Södra Stockholm är nu utan skumbad, allt står nu i ett hörn i vardagsrummet, nu blir det ingen teve förrän vi dejtat.

@Niklas; Jag tror att vårat problem är att vi(jag har exakt samma resonemang) är alldeles för bra uppfostrade. Vi förjer helt enkelt en social kpod som har blivit inaktuell 10 gånger om.

Spelar nån ointresserad så börjar jag också krångla sen. Kryper dom tillslut till korset så står jag där och säger "Nej!" Detta bara för att jävlas, sån är jag... både på gott och ont...

Men så bra Bruse! Då får vi boka det! Och tv? Hinner du titta på den? Min lilla 14-tummare står mest och dammar... Finns så mkt trevligare saker att göra... Bada tex!