Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 19:22Tack Jessi, det sparade lite tid:-)
Tack Jessi, det sparade lite tid:-)
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 19:22Jakt efter djur, i skogen, med gevär. Inte jakt efter kvinnor/män. Bara för att precisera lite.
Jakt efter djur, i skogen, med gevär. Inte jakt efter kvinnor/män. Bara för att precisera lite.
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 19:31Jessie, härmed är du utsett till trådens sammanfattare. Varje morgon kl 7 vill jag ha en sammanfattning till min morgonlatte. Tack.
Jessie, härmed är du utsett till trådens sammanfattare. Varje morgon kl 7 vill jag ha en sammanfattning till min morgonlatte. Tack.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 19:37Har du varit till affären än Bruse? Tömde du hyllan...? På skumbad?
Har du varit till affären än Bruse? Tömde du hyllan...? På skumbad?
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 19:38Kors i jösse namn vad ni skrivit i den här tråden sedan igår! =)
Jessie skrev:
>...och om hånglet har kvalitet så VILL man ha kvantitet av det... *nicka intensivt*Kan bara instämma! (t+) Är väl tyvärr själv snudd på världsmästare i att inte hitta någ
Kors i jösse namn vad ni skrivit i den här tråden sedan igår! =)
Jessie skrev:
>...och om hånglet har kvalitet så VILL man ha kvantitet av det... *nicka intensivt*
Kan bara instämma! (t+) Är väl tyvärr själv snudd på världsmästare i att inte hitta någ
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 19:59Jag hör nog till de som aldrig förstår "spela ointresserad"-strategin. Om jag bli intresserad nog av en tjej för att försöka få kontakt och hon direkt svarar med totalt ointresse så konstaterar jag bara faktum och låter henne vara. I min blåögda värld s
Jag hör nog till de som aldrig förstår "spela ointresserad"-strategin. Om jag bli intresserad nog av en tjej för att försöka få kontakt och hon direkt svarar med totalt ointresse så konstaterar jag bara faktum och låter henne vara. I min blåögda värld s
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 20:01Södra Stockholm är nu utan skumbad, allt står nu i ett hörn i vardagsrummet, nu blir det ingen teve förrän vi dejtat.
Södra Stockholm är nu utan skumbad, allt står nu i ett hörn i vardagsrummet, nu blir det ingen teve förrän vi dejtat.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:29@Niklas; Jag tror att vårat problem är att vi(jag har exakt samma resonemang) är alldeles för bra uppfostrade. Vi förjer helt enkelt en social kpod som har blivit inaktuell 10 gånger om.
@Niklas; Jag tror att vårat problem är att vi(jag har exakt samma resonemang) är alldeles för bra uppfostrade. Vi förjer helt enkelt en social kpod som har blivit inaktuell 10 gånger om.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:31Spelar nån ointresserad så börjar jag också krångla sen. Kryper dom tillslut till korset så står jag där och säger "Nej!" Detta bara för att jävlas, sån är jag... både på gott och ont...
Spelar nån ointresserad så börjar jag också krångla sen. Kryper dom tillslut till korset så står jag där och säger "Nej!" Detta bara för att jävlas, sån är jag... både på gott och ont...
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:35Men så bra Bruse! Då får vi boka det! Och tv? Hinner du titta på den? Min lilla 14-tummare står mest och dammar... Finns så mkt trevligare saker att göra... Bada tex!
Men så bra Bruse! Då får vi boka det! Och tv? Hinner du titta på den? Min lilla 14-tummare står mest och dammar... Finns så mkt trevligare saker att göra... Bada tex!