Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 14:05Ha ha...eller så behöver jag neutralisera mitt jouvialiska jag!
(svårt ord det där)
Ha ha...eller så behöver jag neutralisera mitt jouvialiska jag!
(svårt ord det där)
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 15:09Bada? Jo - vi ses vid Vättern.... Och ja, bitter och mörk!
Bada? Jo - vi ses vid Vättern.... Och ja, bitter och mörk!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 15:10Inte jag alltså! Chokladen! Är visserligen mörk - men ljus i sinnet!
Inte jag alltså! Chokladen! Är visserligen mörk - men ljus i sinnet!
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 15:24Nej, Vättern sak man cykla runt, inte genom.
Nej, Vättern sak man cykla runt, inte genom.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 15:33Då har du aldrig övernattat på ngn av öarna i skärgården! Med nattdopp och brasa!
Då har du aldrig övernattat på ngn av öarna i skärgården! Med nattdopp och brasa!
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 15:36Ok Linda, då tar jag med mig skumpa, choklad och skum till en ö ute i det blöta med dig?
Ok Linda, då tar jag med mig skumpa, choklad och skum till en ö ute i det blöta med dig?
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 15:37Skum? I Vättern? Hur mycket hade du tänkt ta med då...?
Skum? I Vättern? Hur mycket hade du tänkt ta med då...?
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 16:11Tillräckligt... Får köpa familepack.
Tillräckligt... Får köpa familepack.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 19:18Men hallå! 208 olästa mail i denna tråd på mindre än ett dygn. Det borde finnas någon sammanfattning när så många inägg kommer på så kort tid...
Men hallå! 208 olästa mail i denna tråd på mindre än ett dygn. Det borde finnas någon sammanfattning när så många inägg kommer på så kort tid...
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 19:21Sammanfattning:
Vi pratade om sex, hångel, hur man flirtar, åldersskillnader, hur man mutar brudar för att få sex och om det verkligen ska vara nödvändigt och... jakt! Typ så.
Sammanfattning:
Vi pratade om sex, hångel, hur man flirtar, åldersskillnader, hur man mutar brudar för att få sex och om det verkligen ska vara nödvändigt och... jakt! Typ så.