Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 20:37Använder mest teven som radio, lyssnar på nyheterna då det i princip är konstant nyheter om man zappar runt mellan kanalerna.
Bada med levande ljus, skumbad och nån dyr alkoholhaltig dryck. Gärna någon att trassla ihop tårna med.
Använder mest teven som radio, lyssnar på nyheterna då det i princip är konstant nyheter om man zappar runt mellan kanalerna.
Bada med levande ljus, skumbad och nån dyr alkoholhaltig dryck. Gärna någon att trassla ihop tårna med.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:37Och VARFÖR ska man "spela" ointresserad? har aldrig förstått det. Antingen är jag intresserad - och visar det. Eller så är jag inte inrtesserad - och visar det också. Förhoppningsvis på ett trevligt sätt, beroende på hur burdus motparten är...
Och VARFÖR ska man "spela" ointresserad? har aldrig förstått det. Antingen är jag intresserad - och visar det. Eller så är jag inte inrtesserad - och visar det också. Förhoppningsvis på ett trevligt sätt, beroende på hur burdus motparten är...
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:38Jag säger bara musik... Tv:n får vara.
Jag säger bara musik... Tv:n får vara.
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 20:39Inte teve i badrummet heller! Musik ska det vara. Eller helt tystnad och ljudet av en öl som skummar över, eller bläddrandet av en tidning eller bok, eller fnittret av en överförfriskad dam.
Inte teve i badrummet heller! Musik ska det vara. Eller helt tystnad och ljudet av en öl som skummar över, eller bläddrandet av en tidning eller bok, eller fnittret av en överförfriskad dam.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:41Jag är bra på fniss.... Men sällan överförfriskad! Fnissar så bra ändå! Om det inte enbart bjuds på skumpa då förståss...
Jag är bra på fniss.... Men sällan överförfriskad! Fnissar så bra ändå! Om det inte enbart bjuds på skumpa då förståss...
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 20:42samt choklad musik å en snygg kille. Räcker inte det?
samt choklad musik å en snygg kille. Räcker inte det?
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:43Perfekt!
Perfekt!
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 20:44Jag säger ju det. Perfekt.
Jag säger ju det. Perfekt.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:45Skulle ju t.o.m. kunna leda till lite endorfiner....
Skulle ju t.o.m. kunna leda till lite endorfiner....
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 20:46Lite är väl en underdrift. Men rätt sällskap, choklad, skumpa, skum, musik, levande ljus kommer det spruta endorfiner ur öra!
Lite är väl en underdrift. Men rätt sällskap, choklad, skumpa, skum, musik, levande ljus kommer det spruta endorfiner ur öra!