Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2009, 16:08Magnus, är du en lika dålig förlorare när du vurpar och måste bryta en tävling?
Magnus, är du en lika dålig förlorare när du vurpar och måste bryta en tävling?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:15Jag har aldrig brutit en tävling för att jag ramlat...blod torkar...Jag har bara brutit för att HUM...jag gjort i brallan....och det jämnar ut sig....vilket inte är särkilt trevligt...
Kanske försämrade oddsen yttlerliggare nu...men vad tusan...lär ju ku
Jag har aldrig brutit en tävling för att jag ramlat...blod torkar...Jag har bara brutit för att HUM...jag gjort i brallan....och det jämnar ut sig....vilket inte är särkilt trevligt...
Kanske försämrade oddsen yttlerliggare nu...men vad tusan...lär ju ku
Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2009, 16:17Tack Magnus för den illustrativa beskrivningen av en vardag ur ditt liv. Men du har nog missförstått det där med cykelbyxa med blöja.
Tack Magnus för den illustrativa beskrivningen av en vardag ur ditt liv. Men du har nog missförstått det där med cykelbyxa med blöja.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:19Flinar... um...jag har nog det helt ofrivilligt....Men vad tusan det har gett många skratt efteråt...inte minst på festen på kvällen när jag visade upp mitt Babian arsle
Flinar... um...jag har nog det helt ofrivilligt....Men vad tusan det har gett många skratt efteråt...inte minst på festen på kvällen när jag visade upp mitt Babian arsle
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 18:27Hej killar! Ni bråkar väl inte...? Har tillbringat dagen i just Jönköping, och än kunde jag inte upptäcka minsta bubbla på Vättern... Skärpning! Men vi kanske ska vänta till lite varmare dagar...?
Och nej - stora plånböcker är inget bra knep. Föredrar at
Hej killar! Ni bråkar väl inte...? Har tillbringat dagen i just Jönköping, och än kunde jag inte upptäcka minsta bubbla på Vättern... Skärpning! Men vi kanske ska vänta till lite varmare dagar...?
Och nej - stora plånböcker är inget bra knep. Föredrar at
Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2009, 18:57Men Linda! Inte visste jag att du var så ivrig och het på gröten och ville bada pronto.
Men Linda! Inte visste jag att du var så ivrig och het på gröten och ville bada pronto.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:49Bråkari ôm en ena hona?
Bråkari ôm en ena hona?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:53japp, de bråkar och jag som är en retsticka av bibliska mått gör mitt bästa för att elda på brasan 😀
t o m Linda nappade lite grand 😉
japp, de bråkar och jag som är en retsticka av bibliska mått gör mitt bästa för att elda på brasan 😀
t o m Linda nappade lite grand 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:57Hahah!
Hahah!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:22undrar när det är läge att nypa nån i kinden och säga "du är så sööööt när du är arg"
fniss
undrar när det är läge att nypa nån i kinden och säga "du är så sööööt när du är arg"
fniss