Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Ojojoj! Det låter det!!!! Taget!

Hurra! Då ska vi bara bestämma tid och rum. Undrar hur många inlägg det tar? ;~) Under tiden går jag å köper ost. Till mig själv.

Men jag tycker om ost.... också....

Då lägger jag till det på badlistan. Men den här osten ska jag ha på mackan imorrn. Iofs får du gärna käka den med, men den kommer och vara anpassad till mjölk, inte skumpa. Den du får ska vara skumpanpassad.

Ok! Låter bra! Men nu börjar det bli lite väl många ingredienser.... Måste ju kunna fokusera på det viktiga.... Tår och annat.

> förjer helt enkelt en social kpod som har blivit inaktuell 10 gånger om.
Fast vad sänder det för signaler egentligen? Att tjejerna "vill" ha en kille som omöjligt kan förstå att ett nej är ett nej?

men jä**ar vilken ungdomsgård det blev på er då bara för att jag drog till Åre och åkte skidor över helgen (H)

har inte orkat läsa alla 147 olästa meddelanden men jag håller med den som har rätt såvida inte det är nån snygg tjej som har fel och det finns

Shit...Håkan...du måste nog prestera mer tuggmotstånd...tjejer gillar inte ja sägare...I längden...men det kanske inte var målet...

Flinar Jag undrar hur jag skall lura av Bruce hans skumbad...jag åkte till ICA...slut i hela Stockholm...

Som tur var har

äsch, Magnus, tjejer säger så mycket ... det räcker ju med en rejält stor ...

plånbok
😀

fast då är det kanske inte äkta kärlek?

Tror inte man ska göra sig till så förbannat, säg vad man vill om VeckoRevyn men de har nog rätt i att det räcker med at

Flinar...nej jag försöker mota Olle eller i rättare Bruce i grind...han försöker sno åt sig Linda!