Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:54Mårning! 🙂 Jaha? Pratar ni fortfarande här? Trodde ni redan var i full gång med dejtandet... *flinar*
Mårning! 🙂 Jaha? Pratar ni fortfarande här? Trodde ni redan var i full gång med dejtandet... *flinar*
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:57Så sant Anders. Gör helst just det - tittar mig omkring. Är ju väldigt trevligt att le mot främlingar på stan! Så fallfrukten får nog ropa om jag ska upptäcka den...
Och desserten lät ju fantastisk... Allt med mörk, mustig choklad slinker ned lätt!
Så sant Anders. Gör helst just det - tittar mig omkring. Är ju väldigt trevligt att le mot främlingar på stan! Så fallfrukten får nog ropa om jag ska upptäcka den...
Och desserten lät ju fantastisk... Allt med mörk, mustig choklad slinker ned lätt!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 11:29Hallå.. Jag ropar som tusan!
Hallå.. Jag ropar som tusan!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 11:39Åh sjutton! Får be kontorsgrannen sänka radiovolymen! Vad ropar du då?
Åh sjutton! Får be kontorsgrannen sänka radiovolymen! Vad ropar du då?
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 11:43Ska jag ropa för att få en dejt, eller vad gäller?
KOLLIKOCK!!!
Ska jag ropa för att få en dejt, eller vad gäller?
KOLLIKOCK!!!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 11:45dig här är jag. ta mig! ta mig!
dig här är jag. ta mig! ta mig!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 11:46Magnus, passa dig för elaka "Fruitarians" bara, de som enbart lever på fallfrukt, för då har fruktens livsande dött och den kan inte känna smärtan av att ätas upp. 😉
Magnus, passa dig för elaka "Fruitarians" bara, de som enbart lever på fallfrukt, för då har fruktens livsande dött och den kan inte känna smärtan av att ätas upp. 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 11:47@B: Kan nog funka. Om du dejtar tjädrar....
@B: Kan nog funka. Om du dejtar tjädrar....
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 11:48Och enbart fallfrukt vore ju trist.... Kompletterar med choklad o skumpa.
Nähä - lunch! Gymet ropar!
Och enbart fallfrukt vore ju trist.... Kompletterar med choklad o skumpa.
Nähä - lunch! Gymet ropar!
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 12:13Det ligger en flaska skumpa i kylen och väntar. Choklad går snabbt att få av den lokala langaren.
Det ligger en flaska skumpa i kylen och väntar. Choklad går snabbt att få av den lokala langaren.