Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:29Som din syrra sköt? vart bor hon? Är hon singel? (H:)
Som din syrra sköt? vart bor hon? Är hon singel? (H:)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:30Nä, känslan av att fält viltet och tagit hand om allt därifrån och att laga till det sen, den är svårslagen. Jo, jag är väl primitiv å så då, men det står jag för.
Nä, känslan av att fält viltet och tagit hand om allt därifrån och att laga till det sen, den är svårslagen. Jo, jag är väl primitiv å så då, men det står jag för.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:31Hehe. Nej hon är väldigt lyckligt gift, med en man som också jagar.
Hehe. Nej hon är väldigt lyckligt gift, med en man som också jagar.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:33Aja, nöjer mig iofs med en trevlig tös som kan uppskatta resultatet istället, så får jag ha det roliga för mig själv, hehe. Och dela det nöjet med mina manliga kompisar istället. Som det ska va. 😉
Aja, nöjer mig iofs med en trevlig tös som kan uppskatta resultatet istället, så får jag ha det roliga för mig själv, hehe. Och dela det nöjet med mina manliga kompisar istället. Som det ska va. 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:34som det ska va... *pffffttttttt*
som det ska va... *pffffttttttt*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:36ja, hur många kvinnliga UNGA jägare finns det?? Det känns som om varje gång en tonnårig tjej blir ägare så blir det intervju i jakttidningarna... Nä, jakt kommer tyvär stanna en hobby/sport(vad man nu vill kalla det) som domineras av gammla männ. Tyvärr!!
ja, hur många kvinnliga UNGA jägare finns det?? Det känns som om varje gång en tonnårig tjej blir ägare så blir det intervju i jakttidningarna... Nä, jakt kommer tyvär stanna en hobby/sport(vad man nu vill kalla det) som domineras av gammla männ. Tyvärr!!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:36Ja, de brukar bli enklast så. Nä, men helt allvarligt, skulle jag träffa en tjej som gärna följde med ut på jakt, så skulle ingen bli gladare än jag! Gärna får hon klara att ta ur djuret, och flå och slakta också. Kan ju trots allt va så att jag är förkyl
Ja, de brukar bli enklast så. Nä, men helt allvarligt, skulle jag träffa en tjej som gärna följde med ut på jakt, så skulle ingen bli gladare än jag! Gärna får hon klara att ta ur djuret, och flå och slakta också. Kan ju trots allt va så att jag är förkyl
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:38Ja hittar du en sådan tjej, som är runt 20 år gammal så skicka henne till mig omedelbumms
Sen är jag av den bestämmda åsikten att om man inte kan flå och stycka sit bytesdjur så ska man inte skjuta ngt heller.
Ja hittar du en sådan tjej, som är runt 20 år gammal så skicka henne till mig omedelbumms
Sen är jag av den bestämmda åsikten att om man inte kan flå och stycka sit bytesdjur så ska man inte skjuta ngt heller.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:38Gamla män?? WTF??? Kom hit så ska du få se på gammal!!
Gamla män?? WTF??? Kom hit så ska du få se på gammal!!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:39Ja då var det ju som sagt bara den där yttepyttelilla detaljen då... *skrattar*
Ja då var det ju som sagt bara den där yttepyttelilla detaljen då... *skrattar*