Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:12Menar du att jag är undantaget som bekräftar regeln?
Ynka 22 år! (23 i augusti iofs)
Menar du att jag är undantaget som bekräftar regeln?
Ynka 22 år! (23 i augusti iofs)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:12Eller så att ni skruttingar kan få ilusionen att ni fortfarande är "in the game"(raggningsmässigt inte ang träningen)
Eller så att ni skruttingar kan få ilusionen att ni fortfarande är "in the game"(raggningsmässigt inte ang träningen)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:12Å Max; hört talas om simhallar....? erbjuder ofta alldeles förträfflig bastu.
Å Max; hört talas om simhallar....? erbjuder ofta alldeles förträfflig bastu.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:13Men det kanske du är för ung för...? Bara vi gamlingar som törs gå dit.
Men det kanske du är för ung för...? Bara vi gamlingar som törs gå dit.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:13What? vaddå resten av längden? Längden på vad? Hånglet? Hade vi inte rett ut det? Har absolut inget emot långt hångel, tvärtom. Min fråga där var ju bara vad man ska göra när tjejen inte bara kan hålla sig till hångel längre. Och inte mig emot att ge henn
What? vaddå resten av längden? Längden på vad? Hånglet? Hade vi inte rett ut det? Har absolut inget emot långt hångel, tvärtom. Min fråga där var ju bara vad man ska göra när tjejen inte bara kan hålla sig till hångel längre. Och inte mig emot att ge henn
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:13FAAAN. Ja hoppades att du inte skulle komma in just nu... Men ja; Du(och jag) är undantagen somn bekräftar regeln.
FAAAN. Ja hoppades att du inte skulle komma in just nu... Men ja; Du(och jag) är undantagen somn bekräftar regeln.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:14Nej ska det vara bastu så ska det vara vedeldat. Inte nån mekaniskt tjosanhejsan..
Nej ska det vara bastu så ska det vara vedeldat. Inte nån mekaniskt tjosanhejsan..
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:14Är jag "gamlast" här? *fnissar*
Är jag "gamlast" här? *fnissar*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:14@Linda, jo klart jag vet. Men sammtidigt så är det mycket skönare att sitta med familjen och bra vänner och dricka en öl i (en självbyggd och vedeldad!!!) bastun och snacka skit, än att sitta där med massa okända män och´svettas.
@Linda, jo klart jag vet. Men sammtidigt så är det mycket skönare att sitta med familjen och bra vänner och dricka en öl i (en självbyggd och vedeldad!!!) bastun och snacka skit, än att sitta där med massa okända män och´svettas.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 23:15Haha, woho! Unga och oförstörda!
Haha, woho! Unga och oförstörda!