Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Antar att det kommer med åldern... Det där med att sluta bry sig. Och faktiskt fatta att det finns bättre saker att lägga energi på.

Anna:

Svara mig nu då, du som vet en massa om mig. Kan upplysa dig om att jag varit på Grand i Borås 1 gång på julbord och 1 endaste gång och druckit öl, detta var 1995... seså, ut med språket... hehe 🙂

Så sannt som det är sagt. Vi borde skapa några högskolekurser. Grundläggande raggningstekniker för träningsnördar: 15 poäng.
Återintegrering av tränande personer i samhället: 7.5 poäng
och som avslutning: Sammlevnad med iche tränande person, laboration k

Varför skulle jag gå en kurs i hur man lever med icke-tränande? De går ju bort vid första sållningen...

Det är så skönt att ha Linda här som skriver vad jag tänker. Hi5!

Men för mig är det nog ändå så att första sållningen är djurvänligheten, andra är hånglet, SEN kommer det där med tränar eller soffpotatis...

Hum...min förhållning till alkohol är mycket bra. Jag dricker gänra vin, tar gärna en öl, är det fest så blir det gärna snaps. Champange är rysligt gott och en härlig fördrink...går faktiskt bra att dricka hela kvällen, med fördel till hummer och skaldjur

Faan va ni pladdrar på då...

Jessie. Sorry, men ointresserade tjejer går bort. Orkar helt enkelt inte lägga energin på att leta fram intresset. Visar det sig inte genom blickar och kroppsspråk t.ex. på dansgolvet, så får de va. Men då på ett snyggt sätt.

Usch va okul när folk kastar ur sig saker och ting om en, att dom vet en massa om en etc... när dom omöjligtvis kan göra det... *muttrar*

Linda...vi är för övrigt sjukt överens om allt!

Jo du Magnus... Måste erkänna att skumpa tillhör livets glädjeämnen... Och vin. Öl? Jo, gärna Kilkenny - helst på tapp. Så nykter för jämnan? Näää... Men aldrig bakfull. Och visst KÄNNS det bättre när man har känseln kvar...!!