Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Ja jag menar att ögonkontakt är ett mycket bra sätt att avgöra om någon tycker att man är det minsta intressant. Någon som tittar på en lite då och då vågar man gå fram till. Därmed inte sagt att det blir något, det kan vara bara en flirt utan mer mening

Och ja Christian, det gäller även andra platser än gymmet. Senast i fredags så hade jag en lyckad flirt på Nationalmuseum. 🙂

Visst fungerar ögonkontakt men som du säger det är svårt ibland här då det verkar nästan vara skamligt att titta på någon annan här i Sverige, tyvärr.

Trevliga tips du ger 🙂 Klart ögonkontakt är nånting positivt! Men att det skulle väga så tungt hade jag inte riktigt insett tror jag.

Klart det är trist, men man själv räknas nog in i kategorin också. Man är rädd för att verka ohyfsad! Vilket jag antar

Jag har givetvis testat. Men hade jag vetat att det som sagt varit så pass "positivt" med de svar man kan få så hade jag kanske vågat mer 🙂

Har arkiverat dina ord i bakhuvudet nu! Hur gick det på museet?!

Låter ju ändå kanon. Besöket där blev troligen roligare än vad du hade trott från början, i vilket fall som helst.

Jag håller med!

Stefan m3:
""om en karl utan förvarning hade börjat flirta "
Hur skulle det gå till? Lämna över en lapp där det står tidpunkt för flirtstart eller? "

Ja helst 😉 Lappar är oerhört underskattade som flirtmedel (nu när jag minns tillbaka...)

Ja hörni - Tä

Idag hade jag chansen till en flirt på sjön när jag åkte skridskor på Norrviken, men tog den inte i förvirringen. I början av andra varvet rasade jag framåt och axeln åkte ur led, aj, aj. Där låg jag med båda armarna framåt och kunde varken lyfta mig ell

Det går bra att flirta vid de fria vikterna.

Nästa gång får du se till att falla i en vak Helena. Då är det svårare att slingra sig ur en flirt...