Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 17:5250 km/h
50 km/h
Quote from Bertil Nolheim on 28 September 2009, 17:5325 km/h
25 km/h
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 18:01De här pjoddarna hörs lång väg med sin fågelsång.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=dd2b04bdc0034a9dbe4b1f5df6402a88.jpg&Size=
De här pjoddarna hörs lång väg med sin fågelsång.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=dd2b04bdc0034a9dbe4b1f5df6402a88.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 19:06En av mina cykelpolare har mp3:n i ena örat alltid...
Jag frågade varför?
Han svarade: För att slippa höra att jag flåsar så djävligt när vi cyklar...
(H)
En av mina cykelpolare har mp3:n i ena örat alltid...
Jag frågade varför?
Han svarade: För att slippa höra att jag flåsar så djävligt när vi cyklar...
(H)
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 20:03Jag presterar mycket bättre om jag har musik i öronen, musik med ordentligt drag i är det som gäller. Ett träningspass utan min Mp3 spelare blir inte lika bra som med. Musiken hjälper mig att hålla tempot och inte tänka på att jag är trött vilket ljudet a
Jag presterar mycket bättre om jag har musik i öronen, musik med ordentligt drag i är det som gäller. Ett träningspass utan min Mp3 spelare blir inte lika bra som med. Musiken hjälper mig att hålla tempot och inte tänka på att jag är trött vilket ljudet a
Quote from ellen olsson on 28 September 2009, 20:36Nej!
Nej!
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 20:47Extremt sällan, på gränsen till aldrig, när jag springer eller cyklar. Det va 14 månader sen sist om jag inte missminner mig. Jag känner att jag har fullt upp med att springa, cykla, njuta och filosofera.
Gruppass på gymet är det dock tt om musik på. Spi
Extremt sällan, på gränsen till aldrig, när jag springer eller cyklar. Det va 14 månader sen sist om jag inte missminner mig. Jag känner att jag har fullt upp med att springa, cykla, njuta och filosofera.
Gruppass på gymet är det dock tt om musik på. Spi
Quote from Robert Johansson on 28 September 2009, 21:08Nej, inte under cykling, tycker nog tystnad, fåglar mm rockar då! (H)
I gymmet har jag alltid musik.
Nej, inte under cykling, tycker nog tystnad, fåglar mm rockar då! (H)
I gymmet har jag alltid musik.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 21:11Det är direkt farligt att cykla med musik i öronen.
Det är direkt farligt att cykla med musik i öronen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 22:12Varför skulle det egentligen vara mycket farligare att köra utan att höra trafiken?
Naturligtvis kan man bli rädd när man blir omkörd men annars borde det inte utgöra större fara så länge man inte lämnar vägrenen på "gehör" utan ser sig om.
Kommer det en
Varför skulle det egentligen vara mycket farligare att köra utan att höra trafiken?
Naturligtvis kan man bli rädd när man blir omkörd men annars borde det inte utgöra större fara så länge man inte lämnar vägrenen på "gehör" utan ser sig om.
Kommer det en