Quote from Lena O on 29 September 2009, 04:36Är med dig på din resonamang Tord.
1. Det kommer en bil
2. Jag ... blir inte förvånad, jag cyklar på en Landsväg??Har haft musiken i öronen när jag har cyklat själv, uppför och långsamt i bergen utomlands. Inte helt fel att lyssna på Pink Floyds "Welcom
Är med dig på din resonamang Tord.
1. Det kommer en bil
2. Jag ... blir inte förvånad, jag cyklar på en Landsväg??
Har haft musiken i öronen när jag har cyklat själv, uppför och långsamt i bergen utomlands. Inte helt fel att lyssna på Pink Floyds "Welcom
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 06:42Eftersom det går att avgöra ifall bakomvarande trafikant avser att göra omkörning samtidigt som t.ex ett möte, tjälskott eller stolpskott så är det lämpligt att göra en sidförflyttning innan vederbörande är tio meter bakom.
Det är svårare med "Flottarkärl
Eftersom det går att avgöra ifall bakomvarande trafikant avser att göra omkörning samtidigt som t.ex ett möte, tjälskott eller stolpskott så är det lämpligt att göra en sidförflyttning innan vederbörande är tio meter bakom.
Det är svårare med "Flottarkärl
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 07:22ska va som på tv: jag vill ha både musik och kommentator under mina träningsturer plus reklamavbrott så att jag kan ta igen mig lite ibland...
ska va som på tv: jag vill ha både musik och kommentator under mina träningsturer plus reklamavbrott så att jag kan ta igen mig lite ibland...
Quote from ellen olsson on 29 September 2009, 07:41Kör du bara inomhus?
Kör du bara inomhus?
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 08:22kör med ironi...
kör med ironi...
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 09:11(t-) Jag har aldrig musik i öronen när jag cyklar. Jag tycker man behöver använda sig av hörseln i trafiken. Dessutom kan det vara rätt skönt och slippa skval i öronen och bara njuta av vindbrus i öronen
(t-) Jag har aldrig musik i öronen när jag cyklar. Jag tycker man behöver använda sig av hörseln i trafiken. Dessutom kan det vara rätt skönt och slippa skval i öronen och bara njuta av vindbrus i öronen
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 10:20> Det är svårare med "Flottarkärlek" i öronen.
Speciellt när jag sjunger.
> Det är svårare med "Flottarkärlek" i öronen.
Speciellt när jag sjunger.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 10:34jag lyssnar på musik när jag cyklar ,men då har jag bara en hörlur på mig så jag hör trafiken
jag lyssnar på musik när jag cyklar ,men då har jag bara en hörlur på mig så jag hör trafiken
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 10:43Jag tycker det är avkopplande att gå långpromenader med klassisk musik i öronen. Med svag volym hörs även fågelkvittret. Drömmer mig bort nu igen. 🙂
Jag tycker det är avkopplande att gå långpromenader med klassisk musik i öronen. Med svag volym hörs även fågelkvittret. Drömmer mig bort nu igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 11:04Min erfarenhet är att då hålla sig till höger på stigen, vägen. Så att bakomvarande trafik, cylist, joggare, hundägare kan komma förbi. Många lurklädda människor skärmar sig från omgivningen.
Min erfarenhet är att då hålla sig till höger på stigen, vägen. Så att bakomvarande trafik, cylist, joggare, hundägare kan komma förbi. Många lurklädda människor skärmar sig från omgivningen.