Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMål 2009
You need to log in to create posts and topics.

Herrejistanes, det är snart slut på November och vi har ännu inte någon tråd om våra mål för 2009?!

För mig blir det totalsatsning på marathon och längre, inga smålopp förutom möjligen en halvmara på skoj. Ingen större satsning på tempo heller utan mer

Mina mål 2009
Tävla 10 km @ 50 min
Tävla halv maraton @ 140 min
Klara maraton distans

Fredrika glömde du inte Hornstull-Järna... 😉 bland målen

Stockholm Marathon på bättre plats än 1000. 3:20 behövs nog...
Bellmanstafetten (5 km) under 19 minuter.

Hur skall det gå till då? Skall försöka ha en pulserande träning som går 3, 5, 6 och 7 mil i veckan. Rinse and repeat

Åh, mitt mål är som oerfaren löpare att springa sthlm halvmarathon i september runt 2.00. Eventuellt tänkt springa något i stil med vårruset och någon annan tävling typ fordmilen här hemma i Eskilstuna :o)

Törs man klistra in sitt blogginlägg för några veckor sen som tog upp detta - Planering och målsättningar för 2009 - eller blir det för jobbigt att scrolla förbi all text? 😉

NOV - FEB: FOKUS PÅ UTHÅLLIGHET + STYRKA
Under vintern kommer fokus vara på uth

Less is more som man brukar säga... Eller var det tvärtom T-N? 😉

Jösses, T-N, du kan konsten att fylla en bildskärm! (H) Favorit i repris, kan man säga. 🙂

Oj (#) Du vet vad du har att göra, Lycka till 🙂

Hehe, sorry... 😉 Jag skulle ju kunna klippa bort tävlingskalendern som tar upp halva platsen och kanske inte är så spännande för andra?

Nej, ta inte bort den. Jag tycker att det är kul med en inblick i en annan värld.

Dina inlägg är alltid bra!

(t+)