Quote from Elias Engqvist on 2 October 2008, 22:53Tog inte backen slut?
Tog inte backen slut?
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 22:55Jo, innan jag tog slut: det var det som var det tjusiga!
Jo, innan jag tog slut: det var det som var det tjusiga!
Quote from Lars Mörrby on 3 October 2008, 15:46Christer,
Maffetone har en formel som även Colting återgett i sin bok. Grund iden är att man med fördel (i alla fall som nybörjare) kan hålla sig under sin aerobiska tröskel puls när man tränar, och att man genom att träna på detta sätt kan uppnå bra res
Christer,
Maffetone har en formel som även Colting återgett i sin bok. Grund iden är att man med fördel (i alla fall som nybörjare) kan hålla sig under sin aerobiska tröskel puls när man tränar, och att man genom att träna på detta sätt kan uppnå bra res
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 09:46Kan nån som upplevt lyckat resultat med denna metod berätta hur länge de använt den och ungefär hur lång tid det tog innan de anser sig sett resultat. Jag skulle vilja vika några månader åt den här metoden, men är inte beredd att "offra" ett halvår på den
Kan nån som upplevt lyckat resultat med denna metod berätta hur länge de använt den och ungefär hur lång tid det tog innan de anser sig sett resultat. Jag skulle vilja vika några månader åt den här metoden, men är inte beredd att "offra" ett halvår på den
Quote from Lars Mörrby on 13 October 2008, 11:00Jag tror detta har varit uppe tidigare. Finns också massor skrivet kring Maffetone på jogg.se
Jag har blivit betydligt bättre genom att springa längre distanser med lägre puls. Även Anders verkar fått bra resultat, men det är säkert som allt annat indivi
Jag tror detta har varit uppe tidigare. Finns också massor skrivet kring Maffetone på jogg.se
Jag har blivit betydligt bättre genom att springa längre distanser med lägre puls. Även Anders verkar fått bra resultat, men det är säkert som allt annat indivi
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 12:23Jag testar att byta ut några pass per vecka mot lågpulsträning och ser hur det utvecklar sig fram till typ nyår. Just nu känns det som rätt tid att göra ett försök. Kroppen kan behöva den lägre belastningen ett tag framöver åxå.
Jag testar att byta ut några pass per vecka mot lågpulsträning och ser hur det utvecklar sig fram till typ nyår. Just nu känns det som rätt tid att göra ett försök. Kroppen kan behöva den lägre belastningen ett tag framöver åxå.