Quote from Guest on 9 February 2008, 23:57Ja ja, jag vet att några nybörjare klara det direkt (#)
Vi som måste kämpa 🙁 kan bara fortsätta att kämpa. Själv har jag detta som gräns i år 🙂
Ja ja, jag vet att några nybörjare klara det direkt (#)
Vi som måste kämpa 🙁 kan bara fortsätta att kämpa. Själv har jag detta som gräns i år 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 00:07själv har jag som mål att överleva en mil 😀
lycka till
själv har jag som mål att överleva en mil 😀
lycka till
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 00:13Jotack, jag ligger just nu 56 eländiga sekunder över... Bara att kämpa på, det är mycket kvar av året att träna på! 🙂
Jotack, jag ligger just nu 56 eländiga sekunder över... Bara att kämpa på, det är mycket kvar av året att träna på! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 07:57Ja, det vore kul att klara det i sommar eller så. Jag är super-blåbär på löpning men klarar utan problem 3 km på 20 minuter, så snittfarten har jag ju. Bara distansen som fattas alltså. Öhh.
Ja, det vore kul att klara det i sommar eller så. Jag är super-blåbär på löpning men klarar utan problem 3 km på 20 minuter, så snittfarten har jag ju. Bara distansen som fattas alltså. Öhh.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 08:05Ubba,
Tråkigt att informera dig om det, men du har inte heller farten just nu.
3 km på 20 min ger 6 min 40 sek km. Men kämpa på så kommer nog farten och distansen om ett tag. 🙂
Ubba,
Tråkigt att informera dig om det, men du har inte heller farten just nu.
3 km på 20 min ger 6 min 40 sek km. Men kämpa på så kommer nog farten och distansen om ett tag. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 08:11Ja det är ett av mina mål för i år. Är också nybörjare bara sprungit ett par månader. Sprang ca 8km igår på 1 timme så det är en bit kvar. Men det är ju roligt på vägen dit.
Ja det är ett av mina mål för i år. Är också nybörjare bara sprungit ett par månader. Sprang ca 8km igår på 1 timme så det är en bit kvar. Men det är ju roligt på vägen dit.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 08:46Vad glad jag blir av att läsa om folk som tränar på den här nivån. Det måste betyda att ALLA inte är supertränade och elitidrottsmän! Ibland känner man sig helt nertryckt i skorna av att läsa om svårigheter andra har på tider runt 3-4 minuter/km. Så snabb
Vad glad jag blir av att läsa om folk som tränar på den här nivån. Det måste betyda att ALLA inte är supertränade och elitidrottsmän! Ibland känner man sig helt nertryckt i skorna av att läsa om svårigheter andra har på tider runt 3-4 minuter/km. Så snabb
Quote from Amanda Wallin on 10 February 2008, 10:36Jag är med!
Sprang idag 6.8 km på knappa 43 min. Snittfart 6 min 19 s per km. Så det finns lite att ta av. Men det borde gå i år.
Jag är med!
Sprang idag 6.8 km på knappa 43 min. Snittfart 6 min 19 s per km. Så det finns lite att ta av. Men det borde gå i år.
Quote from Lotta Lindström on 10 February 2008, 10:43<Vad glad jag blir av att läsa om folk som tränar på den här nivån.
Visst är det skönt. Jag kan hjälpa till ännu mer genom att säga att jag just nu håller ca 10min/km. 🙂 Med den hastigheten skulle det ta mig 1h40 min att springa en mil. (H)
<Vad glad jag blir av att läsa om folk som tränar på den här nivån.
Visst är det skönt. Jag kan hjälpa till ännu mer genom att säga att jag just nu håller ca 10min/km. 🙂 Med den hastigheten skulle det ta mig 1h40 min att springa en mil. (H)
Quote from Daniel Jernebring on 10 February 2008, 10:52Åh, vilken härlig grupp! Jag ansluter mig genast! Jag började löpträna förra våren men har haft uppehåll under vintern... Mitt mål är oxå en mil på en timma. Jag har lyckats ta mig igenom distansen 3-4 ggr, men på tider kring 65-70-75 min.... Så det är
Åh, vilken härlig grupp! Jag ansluter mig genast! Jag började löpträna förra våren men har haft uppehåll under vintern... Mitt mål är oxå en mil på en timma. Jag har lyckats ta mig igenom distansen 3-4 ggr, men på tider kring 65-70-75 min.... Så det är