Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 22:22Lidingö Tjejlopp är sista milen på Lidingöloppet, med Abborrbacken och allt. Mycket brantare och längre backar än det elljusspår jag tränar i (och det är rätt kuperat), och dessutom verkligen terräng; stenar, rötter, smalt och mycket folk. Inte fel att tr
Lidingö Tjejlopp är sista milen på Lidingöloppet, med Abborrbacken och allt. Mycket brantare och längre backar än det elljusspår jag tränar i (och det är rätt kuperat), och dessutom verkligen terräng; stenar, rötter, smalt och mycket folk. Inte fel att tr
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 23:03Jag kämpar för att åter nå detta mål.
Mit tpersonbästa på milen är 48 minuter.. inträffade väl när jag var sådär 17 år... så det är ju snart ett halvt liv sedan.
Men jag har varit nere på 57 minuter för ca fem år sedan, så det skall nog gå igen.
Just nu s
Jag kämpar för att åter nå detta mål.
Mit tpersonbästa på milen är 48 minuter.. inträffade väl när jag var sådär 17 år... så det är ju snart ett halvt liv sedan.
Men jag har varit nere på 57 minuter för ca fem år sedan, så det skall nog gå igen.
Just nu s
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 06:47Senast blev det milen på 64min. första gången jag sprang en mil för 2mån sen var det på 01:17 så det tar sig. Måste springa ganska mkt snabbare med andra ord men det kommer nog. Innan hösten så sitter den som ett smäck med hjälp av lite jävlaranama och re
Senast blev det milen på 64min. första gången jag sprang en mil för 2mån sen var det på 01:17 så det tar sig. Måste springa ganska mkt snabbare med andra ord men det kommer nog. Innan hösten så sitter den som ett smäck med hjälp av lite jävlaranama och re
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 08:25Ing-Marie: Tips på TUFFT milspår i Umeå är Gammlia-milen, kanske kan vara något att testa innan loppet. 5km spåret på Nydala är en bra slinga också, inte lika tunga backar som på Gammlia men lite lagom småknixigt.
Ing-Marie: Tips på TUFFT milspår i Umeå är Gammlia-milen, kanske kan vara något att testa innan loppet. 5km spåret på Nydala är en bra slinga också, inte lika tunga backar som på Gammlia men lite lagom småknixigt.
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 09:54Heh, SM-spåret på Gammlia är ingen lek, jag sprang det ibland för några år sedan när jag bodde på Sandahöjd. Det spåret är definitivt en bra utmaning om man vill testa att springa i mycket backar !
Heh, SM-spåret på Gammlia är ingen lek, jag sprang det ibland för några år sedan när jag bodde på Sandahöjd. Det spåret är definitivt en bra utmaning om man vill testa att springa i mycket backar !
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 10:07Ja, SM-spåret - självklart! Förirrade mig dit på skidor en gång och höll inte på att ta mig levande därifrån. Där ska jag naturvligtvis träna backar:-)
Ja, SM-spåret - självklart! Förirrade mig dit på skidor en gång och höll inte på att ta mig levande därifrån. Där ska jag naturvligtvis träna backar:-)
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 12:13jag sprang min först mil igår. eller jag sprang 11km, det tog 68minuter. har räknat lite och milen passerases väl ungefär vid 61 minuter... inte helt säker...störrigt i så fall med tanke på vad dena tråden heter...
jag sprang min först mil igår. eller jag sprang 11km, det tog 68minuter. har räknat lite och milen passerases väl ungefär vid 61 minuter... inte helt säker...störrigt i så fall med tanke på vad dena tråden heter...
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 14:44Saknar mina kickboxpass väldigt mkt nu, fick senaste numret av RW idag och fick vatten på min kvarn, såna övningar/pass är förmodligen finemang för att utveckla snabbheten, träna explosivitet och koordination ... men just nu är det SOMMAR ... 🙁
Saknar mina kickboxpass väldigt mkt nu, fick senaste numret av RW idag och fick vatten på min kvarn, såna övningar/pass är förmodligen finemang för att utveckla snabbheten, träna explosivitet och koordination ... men just nu är det SOMMAR ... 🙁