Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:28"Peter: Jag brukar springa på som f*n den sista km utan att tänka......
Hjärnan slutar alltid att fungera efter ett par km.
Den måste nog undra varför man plågar sin kropp......"Tina: Det kallar jag att falla i löparkoma - räddaren i nöden! 😀
Tyvärr
"Peter: Jag brukar springa på som f*n den sista km utan att tänka......
Hjärnan slutar alltid att fungera efter ett par km.
Den måste nog undra varför man plågar sin kropp......"
Tina: Det kallar jag att falla i löparkoma - räddaren i nöden! 😀
Tyvärr
Quote from Lotta Lindström on 26 April 2008, 19:00Grattis Lars! (t+)
Grattis Lars! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:17Grattis Lars (t+)
Vad är väl några blåsor när man klarat en sån gräns !
"Pain is temporary, Glory is forever"
Grattis Lars (t+)
Vad är väl några blåsor när man klarat en sån gräns !
"Pain is temporary, Glory is forever"
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 22:06Grattis brorsan. Nu gäller det bara att hålla i 11 km till...
Grattis brorsan. Nu gäller det bara att hålla i 11 km till...
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 16:40Jag har kämpat med att komma tillbaks i form (och kanske bli av med några cm runt midjan) sen i mars, trodde aldrig att det skulle gå så fort men IDAG klarade jag det! 59.05 stannade klockan på 🙂
Tack för all inspiration ni i gruppen har gett mig.
Jag har kämpat med att komma tillbaks i form (och kanske bli av med några cm runt midjan) sen i mars, trodde aldrig att det skulle gå så fort men IDAG klarade jag det! 59.05 stannade klockan på 🙂
Tack för all inspiration ni i gruppen har gett mig.
Quote from Therese Linner on 27 April 2008, 16:44Grattis Henrik! (t+)
Grattis Henrik! (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 27 April 2008, 18:29Grattis, Lars och Henrik(t+)
Grattis, Lars och Henrik(t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 20:55Tack för berömmet (H)
Mina Coucher och tips/råd på funbeat är det som har gjort att jag passerat mina mentala spärrar. Trötthet, motivationsbrist, ytterdörren mm. Sista droppen var "Idag blev jag en löpare!" http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx
Tack för berömmet (H)
Mina Coucher och tips/råd på funbeat är det som har gjort att jag passerat mina mentala spärrar. Trötthet, motivationsbrist, ytterdörren mm. Sista droppen var "Idag blev jag en löpare!" http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 09:50Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 22:41(V)
Idag lyckades jag (utan att egentligen ens försöka) med att springa milen på 59:12
Ifjol sprang jag Midnattsloppet på 62:02 när jag siktade på under timmen, jag vet inte hur bra det hade kunnat gå om jag startat i "rätt" startgrupp och varit lite sm
(V)
Idag lyckades jag (utan att egentligen ens försöka) med att springa milen på 59:12
Ifjol sprang jag Midnattsloppet på 62:02 när jag siktade på under timmen, jag vet inte hur bra det hade kunnat gå om jag startat i "rätt" startgrupp och varit lite sm