Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 09:18Springer du med huvudet? 😉
Springer du med huvudet? 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 09:25Faktiskt! Nog sitter det i skallen om man ska ta sej runt milen på en bra tid. Eller ens orka ut i spåret ibland...
Faktiskt! Nog sitter det i skallen om man ska ta sej runt milen på en bra tid. Eller ens orka ut i spåret ibland...
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 09:2659:03 igår (21/4) i Rocklundaspåret. (V)
Hade lagt upp som taktik att klara de första 4 km på 24 min pga alla backar.
Sträckan 4 - 8 km där det är lättsprunget skulle farten vara 5:50 per km. Skulle sen plåga mig till att hålla samma fart de två km som v
59:03 igår (21/4) i Rocklundaspåret. (V)
Hade lagt upp som taktik att klara de första 4 km på 24 min pga alla backar.
Sträckan 4 - 8 km där det är lättsprunget skulle farten vara 5:50 per km. Skulle sen plåga mig till att hålla samma fart de två km som v
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 09:58Nu har jag aldrig gett mig på milen eftersom jag fortfarande räknar mig som en riktig "grönis" i spåret men jag vill ändå berätta om min blygsamma prestation.
I alla fall så var jag ut igår och tog min vanliga väldigt kuperade slinga på 5 km.
Massor av f
Nu har jag aldrig gett mig på milen eftersom jag fortfarande räknar mig som en riktig "grönis" i spåret men jag vill ändå berätta om min blygsamma prestation.
I alla fall så var jag ut igår och tog min vanliga väldigt kuperade slinga på 5 km.
Massor av f
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 10:05Peter: Jag brukar springa på som f*n den sista km utan att tänka...... 😉
Hjärnan slutar alltid att fungera efter ett par km. 😀
Den måste nog undra varför man plågar sin kropp...... 😉
Peter: Jag brukar springa på som f*n den sista km utan att tänka...... 😉
Hjärnan slutar alltid att fungera efter ett par km. 😀
Den måste nog undra varför man plågar sin kropp...... 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 10:17Grattis till alla nya pers.
@Allis inga insatser är för små!
Grattis till alla nya pers.
@Allis inga insatser är för små!
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 10:18Tina, varför begränsa dej till den sista kilometern? Spring som busen dom sista 9 km istället!
Tina, varför begränsa dej till den sista kilometern? Spring som busen dom sista 9 km istället!
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 16:20GRATTIS ALLA PB (t+)
När jag blir bra i benet skall jag ta upp kampen med Er igen 😀
Under tiden blir det cykel. Skall iväg och kolla på en racer i käll.
GRATTIS ALLA PB (t+)
När jag blir bra i benet skall jag ta upp kampen med Er igen 😀
Under tiden blir det cykel. Skall iväg och kolla på en racer i käll.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 16:23Harald- Det är ju faktiskt undebart att cykla ute nu, längtar efter att ta ut min hoj. Den måste fixats lite.....sen blir det nog många mil i sommar.// Åsa
Harald- Det är ju faktiskt undebart att cykla ute nu, längtar efter att ta ut min hoj. Den måste fixats lite.....sen blir det nog många mil i sommar.// Åsa
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 17:13Peter: Det orkar jag inte! :@
Peter: Det orkar jag inte! :@