Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 15:51Jag kör enbart i ett kuperat motionsspår på Rocklunda där speciellt 5 km delen är jobbig med 5 st rejäla backar och resten småkuperat. De övriga 5 km som hör till milspåret är lättare.
Läget just nu är att jag behöver bli 10 sek snabbare per km för att
Jag kör enbart i ett kuperat motionsspår på Rocklunda där speciellt 5 km delen är jobbig med 5 st rejäla backar och resten småkuperat. De övriga 5 km som hör till milspåret är lättare.
Läget just nu är att jag behöver bli 10 sek snabbare per km för att
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2008, 16:25Stina: "Nej inte löpband för min del. Jag vill vara ute så mycket det går! " - jo, det var ju uppenbart! Dumma dumma mig 🙂
Stina: "Nej inte löpband för min del. Jag vill vara ute så mycket det går! " - jo, det var ju uppenbart! Dumma dumma mig 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 15 April 2008, 21:07Krister, 5 km spåret är det ju himla roliga backar i 😉 haha, inte alls. (#) De är riktigt jobbiga, det håller jag med om. Jag springer också på Rocklunda ibland och om jag ska springa 5 km så tar jag ibland två varv på 2,5 km spåret bara för att slippa d
Krister, 5 km spåret är det ju himla roliga backar i 😉 haha, inte alls. (#) De är riktigt jobbiga, det håller jag med om. Jag springer också på Rocklunda ibland och om jag ska springa 5 km så tar jag ibland två varv på 2,5 km spåret bara för att slippa d
Quote from Lars Mörrby on 15 April 2008, 21:34Har precis börjat köra efter Daniels maraton program - det verkar vara 22 veckor till Mölndals 6h i september. Hitills är det snabbaste jag sprungit 10km på 60 minuter och det längsta var 19km på oändligt lång tid för en månad sedan.
I dag första dagen s
Har precis börjat köra efter Daniels maraton program - det verkar vara 22 veckor till Mölndals 6h i september. Hitills är det snabbaste jag sprungit 10km på 60 minuter och det längsta var 19km på oändligt lång tid för en månad sedan.
I dag första dagen s
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 21:45Strålande Börje (t+)
Så jobbar en kämpe från västkusten 😀6h i september låter som en rejäl utmaning men nu har Du ju har startat gott så det går säkert bra!
Strålande Börje (t+)
Så jobbar en kämpe från västkusten 😀
6h i september låter som en rejäl utmaning men nu har Du ju har startat gott så det går säkert bra!
Quote from Bjarne Lewin on 15 April 2008, 21:49Grattis Börje! Himla bra jobbat!
Grattis Börje! Himla bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 10:57Rebecca: Ja de tre backarna på femman som kommer efter varandra brukar knäcka mig. 🙁
Men eftersom jag hade tänkt att klara sub60 i Rocklunda-spåret så försöker jag att löpa lugnt i de backarna för att sen hålla desto högre fart på den planare delen dä
Rebecca: Ja de tre backarna på femman som kommer efter varandra brukar knäcka mig. 🙁
Men eftersom jag hade tänkt att klara sub60 i Rocklunda-spåret så försöker jag att löpa lugnt i de backarna för att sen hålla desto högre fart på den planare delen dä
Quote from Lars Mörrby on 16 April 2008, 16:19Jenny,
jag måste ju kämpa så jag hänger med din fart i Falkenberg... 😉
Jenny,
jag måste ju kämpa så jag hänger med din fart i Falkenberg... 😉
Quote from Olof Robertson on 16 April 2008, 16:33Oh ja, eller hur (H) Jag tror det är rätt låga odds på att jag kommer en bra bit efter dig 😉 Men jag ska göra mitt bästa för att få en bra tid iaf 🙂 Kommer iofs inte ens ihåg hur långt? Har inte anmält mig än.
Oh ja, eller hur (H) Jag tror det är rätt låga odds på att jag kommer en bra bit efter dig 😉 Men jag ska göra mitt bästa för att få en bra tid iaf 🙂 Kommer iofs inte ens ihåg hur långt? Har inte anmält mig än.
Quote from Lars Mörrby on 16 April 2008, 16:35Jenny,
jag tror det är 10km. Just nu tror jag vi är precis lika snabba så vi kan väl sikta på att ha sällskap runt och göra upp i spurten? 😉
Jenny,
jag tror det är 10km. Just nu tror jag vi är precis lika snabba så vi kan väl sikta på att ha sällskap runt och göra upp i spurten? 😉