Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMagisk gräns, 1 Mil på 1 Timme
You need to log in to create posts and topics.

Pröva banvallen mot Alingås. Där brukar det komma lok.

För min del; i nerförsbackarna har jag inte en chans att ta igen det snigeltempo jag måste hålla i uppförsbackarna.

Jag har inte orkat läsa hela tråden, bara skummat lite (det är ju för sjutton gubbar närmare 150 inlägg!!) så jag kan ha missat något uppenbart.

Jag tar 4,5 km på 26 minuter just nu (oavbruten löpning) och då är det väldigt kuperat med två riktigta kille

Lars: vi är nog väldigt lika! Jag har också precis klarat 5 km under 30 min (29:52 hihi), och det är också i väldigt kuperad terräng. 2-3 backar som är riktiga killers, inte nog med att det går saktare uppför, dom suger ju musten ur en så man får sakta ne

Jag är på väg mot milen under/på en timme! Igår sprang jag 6,6 km på 40 minuter bild:http://www.chrisruzin.net/images/uploads/banana.gif

Det var 10% längre än förra veckan då jag sprang 6 km på samma tid.

Fasen va bra jobbat Stina! Inte klokt vad duktiga vi är alla - vi slår ju PB på löpande band här på Funbeat! :o) *stolt funbeatare*

PB på löpband menar du väl? 🙂

Nej inte löpband för min del. Jag vill vara ute så mycket det går!

Allis,
Om du springer 4,5 km på 26 minuter i kuperad terräng så är du inte långt ifrån att klara en slät mil på en timme. Kör några längre pass ibland för att få upp uthålligheten, så är du där. (t+)

Hej på er!
Jag är ny här och jag är ny för denna vår med löpning. För första gången i mitt liv har jag kommit till det stadie när jag tycker att det är kul 😀

Jag har kommit så långt att jag klarar av att springa en mil, och det tar ca 70 minuter. Min fr