Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 10:00Pröva banvallen mot Alingås. Där brukar det komma lok.
Pröva banvallen mot Alingås. Där brukar det komma lok.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 10:17För min del; i nerförsbackarna har jag inte en chans att ta igen det snigeltempo jag måste hålla i uppförsbackarna.
För min del; i nerförsbackarna har jag inte en chans att ta igen det snigeltempo jag måste hålla i uppförsbackarna.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 10:25Jag har inte orkat läsa hela tråden, bara skummat lite (det är ju för sjutton gubbar närmare 150 inlägg!!) så jag kan ha missat något uppenbart.
Jag tar 4,5 km på 26 minuter just nu (oavbruten löpning) och då är det väldigt kuperat med två riktigta kille
Jag har inte orkat läsa hela tråden, bara skummat lite (det är ju för sjutton gubbar närmare 150 inlägg!!) så jag kan ha missat något uppenbart.
Jag tar 4,5 km på 26 minuter just nu (oavbruten löpning) och då är det väldigt kuperat med två riktigta kille
Quote from Olof Robertson on 15 April 2008, 10:39Lars: vi är nog väldigt lika! Jag har också precis klarat 5 km under 30 min (29:52 hihi), och det är också i väldigt kuperad terräng. 2-3 backar som är riktiga killers, inte nog med att det går saktare uppför, dom suger ju musten ur en så man får sakta ne
Lars: vi är nog väldigt lika! Jag har också precis klarat 5 km under 30 min (29:52 hihi), och det är också i väldigt kuperad terräng. 2-3 backar som är riktiga killers, inte nog med att det går saktare uppför, dom suger ju musten ur en så man får sakta ne
Quote from Jan Lundquist on 15 April 2008, 10:43Jag är på väg mot milen under/på en timme! Igår sprang jag 6,6 km på 40 minuter bild:http://www.chrisruzin.net/images/uploads/banana.gif
Det var 10% längre än förra veckan då jag sprang 6 km på samma tid.
Jag är på väg mot milen under/på en timme! Igår sprang jag 6,6 km på 40 minuter bild:http://www.chrisruzin.net/images/uploads/banana.gif
Det var 10% längre än förra veckan då jag sprang 6 km på samma tid.
Quote from Olof Robertson on 15 April 2008, 10:48Fasen va bra jobbat Stina! Inte klokt vad duktiga vi är alla - vi slår ju PB på löpande band här på Funbeat! :o) *stolt funbeatare*
Fasen va bra jobbat Stina! Inte klokt vad duktiga vi är alla - vi slår ju PB på löpande band här på Funbeat! :o) *stolt funbeatare*
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2008, 10:55PB på löpband menar du väl? 🙂
PB på löpband menar du väl? 🙂
Quote from Jan Lundquist on 15 April 2008, 10:56Nej inte löpband för min del. Jag vill vara ute så mycket det går!
Nej inte löpband för min del. Jag vill vara ute så mycket det går!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 10:58Allis,
Om du springer 4,5 km på 26 minuter i kuperad terräng så är du inte långt ifrån att klara en slät mil på en timme. Kör några längre pass ibland för att få upp uthålligheten, så är du där. (t+)
Allis,
Om du springer 4,5 km på 26 minuter i kuperad terräng så är du inte långt ifrån att klara en slät mil på en timme. Kör några längre pass ibland för att få upp uthålligheten, så är du där. (t+)
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 13:04Hej på er!
Jag är ny här och jag är ny för denna vår med löpning. För första gången i mitt liv har jag kommit till det stadie när jag tycker att det är kul 😀Jag har kommit så långt att jag klarar av att springa en mil, och det tar ca 70 minuter. Min fr
Hej på er!
Jag är ny här och jag är ny för denna vår med löpning. För första gången i mitt liv har jag kommit till det stadie när jag tycker att det är kul 😀
Jag har kommit så långt att jag klarar av att springa en mil, och det tar ca 70 minuter. Min fr