Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 20:53Jamen herregud! Springer man 8 km på 40 minuter har man ju passerat "milen på timmen" för längesedan. Okej, på 52 minuter är det väl okej. Men redan i vecka 2 av 22? Nja, jag är skeptisk till det där programmet faktiskt.
Jamen herregud! Springer man 8 km på 40 minuter har man ju passerat "milen på timmen" för längesedan. Okej, på 52 minuter är det väl okej. Men redan i vecka 2 av 22? Nja, jag är skeptisk till det där programmet faktiskt.
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 00:40Springer man 8 km på 40 minuter, har man 20 minuter kvar att ta sig de sista två kilometrarna. Jag vågar påstå att så gott som alla fixar att gå två kilometer på 20 min... 🙂
Springer man 8 km på 40 minuter, har man 20 minuter kvar att ta sig de sista två kilometrarna. Jag vågar påstå att så gott som alla fixar att gå två kilometer på 20 min... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 08:27Kollade just in programmet - var lite försiktiga med tiden, programmet gäller nämligen för två olika mål: sub50 respektive sub60. Så 8 km på 40 min gäller sub50, för sub60 gäller den längre tiden 52 min.
Dock kan jag hålla med om att intervalltiderna är
Kollade just in programmet - var lite försiktiga med tiden, programmet gäller nämligen för två olika mål: sub50 respektive sub60. Så 8 km på 40 min gäller sub50, för sub60 gäller den längre tiden 52 min.
Dock kan jag hålla med om att intervalltiderna är
Quote from Olof Robertson on 25 February 2008, 10:50Fredrika: ja, det står ju "intervalltider" på de olika målen. Men 8 km springer jag inte "lätt" på 52 minuter, då får jag faktiskt pressa mig rätt bra...
Men jag ska försöka följa programmet så gott det går, får modifiera med tiderna kanske. Imorn är för
Fredrika: ja, det står ju "intervalltider" på de olika målen. Men 8 km springer jag inte "lätt" på 52 minuter, då får jag faktiskt pressa mig rätt bra...
Men jag ska försöka följa programmet så gott det går, får modifiera med tiderna kanske. Imorn är för
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 11:12Jenny! Jag kände precis likadant när jag såg schemat jag skulle följa. Men herregud, hur ska jag greja det..... Men det gick mycket bättre än jag trodde - jag tänkte att "har någon räknat ut att jag borde fixa det här så gör jag väl det". Och hittills har
Jenny! Jag kände precis likadant när jag såg schemat jag skulle följa. Men herregud, hur ska jag greja det..... Men det gick mycket bättre än jag trodde - jag tänkte att "har någon räknat ut att jag borde fixa det här så gör jag väl det". Och hittills har
Quote from Olof Robertson on 25 February 2008, 11:22Fia-Lotta: ja, så ska jag också tänka! Shit, varför ska inte jag klara det när alla andra klarar det? 😀
Det kommer gå greit det här! Känns så otroligt roligt nu att jag har bestämt mig, och att jag har nåt att följa! Märker att det blir så mkt mer träna
Fia-Lotta: ja, så ska jag också tänka! Shit, varför ska inte jag klara det när alla andra klarar det? 😀
Det kommer gå greit det här! Känns så otroligt roligt nu att jag har bestämt mig, och att jag har nåt att följa! Märker att det blir så mkt mer träna
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 21:30stolt som en tupp kommer jag precis in efter mitt längsta pass någonsin.
1.11 var jag ute och det blev 10,5 km mätte jag upp på kartan i efterhand.
Har aldrig sprungit så långt. Så jag känner mig jätteglad att jag orkade hela den låånga rundan utan att
stolt som en tupp kommer jag precis in efter mitt längsta pass någonsin.
1.11 var jag ute och det blev 10,5 km mätte jag upp på kartan i efterhand.
Har aldrig sprungit så långt. Så jag känner mig jätteglad att jag orkade hela den låånga rundan utan att
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 22:01GRATTIS Josefine!!! (V)
Vilken härlig känsla!
Lycka till med sub60 - Du är snart där! (t+)
GRATTIS Josefine!!! (V)
Vilken härlig känsla!
Lycka till med sub60 - Du är snart där! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 07:30Bra jobbat (t+)
Bra jobbat (t+)
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 12:58Ni har väl inte glömt utmaningen..?
Ni har väl inte glömt utmaningen..?