Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:32Då förstår jag. Annars är ju löpbandet suveränt om man ska ha järnkoll på distans/fart exempelvis i intervaller.
Då förstår jag. Annars är ju löpbandet suveränt om man ska ha järnkoll på distans/fart exempelvis i intervaller.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:34Ja Jenny, nu har du absolut ingen ursäkt kvar till varför du inte skulle börja nästa vecka. Nu har du verktygen! Vi kommer alla gå in och kolla i din kalender!!!! 😉 😀
Ja Jenny, nu har du absolut ingen ursäkt kvar till varför du inte skulle börja nästa vecka. Nu har du verktygen! Vi kommer alla gå in och kolla i din kalender!!!! 😉 😀
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 18:39Faktum är att det känns som att det passar mig utmärkt börja nästa vecka! 🙂 Så nu har jag bestämt mig - jag gör det!
"Löpning - Inte.
40 - 45 min
7,2 km
2 km uppvärmning.
4x800 meter med 90 sekunders ståvila mellan.
2 km nedvärmning."Det är första pa
Faktum är att det känns som att det passar mig utmärkt börja nästa vecka! 🙂 Så nu har jag bestämt mig - jag gör det!
"Löpning - Inte.
40 - 45 min
7,2 km
2 km uppvärmning.
4x800 meter med 90 sekunders ståvila mellan.
2 km nedvärmning."
Det är första pa
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:4312,5 km/h.
Tips när du ska räkna ut det i fortsättningen. Fejka ett träningspass och skriv in längd och tid det ska ta så visas hastigheten. 🙂
12,5 km/h.
Tips när du ska räkna ut det i fortsättningen. Fejka ett träningspass och skriv in längd och tid det ska ta så visas hastigheten. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:43Jenny
KANON! Grattis till beslutet.
När det gäller tempot - prova Dig fram. Fortfarande viktigare med ATT än HUR. Och lösningen med att hoppa av & på som Du beskriver funkar perfekt!
Och så läste jag i en annan tråd om DE 10 BUDORDEN från Dig så när Du
Jenny
KANON! Grattis till beslutet.
När det gäller tempot - prova Dig fram. Fortfarande viktigare med ATT än HUR. Och lösningen med att hoppa av & på som Du beskriver funkar perfekt!
Och så läste jag i en annan tråd om DE 10 BUDORDEN från Dig så när Du
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 18:46Fia-Lotta: tack, det är tveksamt om jag klar det tempot i 800 meter men ska försöka!
Harald: ja, det känns kanon, det kommer gå bra känner jag 🙂
Mkt roligare än att nöta samma rundor som jag springer annars!
Fia-Lotta: tack, det är tveksamt om jag klar det tempot i 800 meter men ska försöka!
Harald: ja, det känns kanon, det kommer gå bra känner jag 🙂
Mkt roligare än att nöta samma rundor som jag springer annars!
Quote from Linnea Persson on 24 February 2008, 18:49Jag får det till 4:49 min/km. Lycka till!
Jag har äntligen kommit igång med löpningen igen efter ett halvårs uppehåll (sprungit några gånger på löpband, men väldigt sporadiskt), drömgränsen är helt klart 1 timme på milen, idag tog det 80 min, men då gick
Jag får det till 4:49 min/km. Lycka till!
Jag har äntligen kommit igång med löpningen igen efter ett halvårs uppehåll (sprungit några gånger på löpband, men väldigt sporadiskt), drömgränsen är helt klart 1 timme på milen, idag tog det 80 min, men då gick
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 18:54Mimmi: lycka till själv! Det kommer säkert gå jättebra för dig. Jag sprang på 69 min senast och då går jag inget utan pressar mig själv, så när du väl orkar springa hela kommer det gå jättefort för dig 😀
Mimmi: lycka till själv! Det kommer säkert gå jättebra för dig. Jag sprang på 69 min senast och då går jag inget utan pressar mig själv, så när du väl orkar springa hela kommer det gå jättefort för dig 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 20:31Ska åttahundringarna gå i 4,49-fart när målet är milen på timmen? Det var gräsligt fort.
Ska åttahundringarna gå i 4,49-fart när målet är milen på timmen? Det var gräsligt fort.
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 20:36Lena: jag håller med lite faktiskt... Men det kanske är det man ska göra för att få resultat, jag vet inte 🙂
För bara efter 2 veckor (av 22) ska man ligga på lätt distanslöpning (lätt men inte slött står det) och då 8 km på 40-52 minuter. DÅ borde man
Lena: jag håller med lite faktiskt... Men det kanske är det man ska göra för att få resultat, jag vet inte 🙂
För bara efter 2 veckor (av 22) ska man ligga på lätt distanslöpning (lätt men inte slött står det) och då 8 km på 40-52 minuter. DÅ borde man