Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 09:33jag har också milen på timmen som mål för 2008
kämpar på. Vet inte vad den tar mig i dagsläget. Sprang/joggade tjejilen på 75 minuter 2007 men borde vara snabbare nu då jag tränat på under vintern.
jag har också milen på timmen som mål för 2008
kämpar på. Vet inte vad den tar mig i dagsläget. Sprang/joggade tjejilen på 75 minuter 2007 men borde vara snabbare nu då jag tränat på under vintern.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 13:15Nu har jag löpt mitt livs första mil och den gick på 1:03:41! Ganska bra för att vara första gången får jag säga själv! Jag känner mig glad i alla fall och vill dela med mig till någon och det fick bli till er! Så jag hänger på målet att springa milen und
Nu har jag löpt mitt livs första mil och den gick på 1:03:41! Ganska bra för att vara första gången får jag säga själv! Jag känner mig glad i alla fall och vill dela med mig till någon och det fick bli till er! Så jag hänger på målet att springa milen und
Quote from Jan Lundquist on 24 February 2008, 13:51Härligt!
I morgon inleder jag mitt träningsprogram som ska ta mig till milen på en timme någon gång i april.
Härligt!
I morgon inleder jag mitt träningsprogram som ska ta mig till milen på en timme någon gång i april.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 14:07Kul att höra, Stina - avis blir jag (t+)!!
Vad är det för program du har?
Kul att höra, Stina - avis blir jag (t+)!!
Vad är det för program du har?
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 16:13Stina: är också nyfiken på vad det är för program? Kommer inte igång här på allvar riktigt :/
Stina: är också nyfiken på vad det är för program? Kommer inte igång här på allvar riktigt :/
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 16:45Daniel har ju gjort ett program. Här hittar ni det:
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=390
Daniel har ju gjort ett program. Här hittar ni det:
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=390
Quote from Jan Lundquist on 24 February 2008, 17:13Jag snodde ett program från I Form men förlängde det lite för det byggde på att man skulle kunna springa 5 km på 30 minuter och jag vet inte om jag är i form för det. Men jag tror jag orkar springa 2x20 som är det första.
I min kalender kan man se mitt p
Jag snodde ett program från I Form men förlängde det lite för det byggde på att man skulle kunna springa 5 km på 30 minuter och jag vet inte om jag är i form för det. Men jag tror jag orkar springa 2x20 som är det första.
I min kalender kan man se mitt p
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 17:18Ah, Daniels program funderar jag starkt på att försöka följa! Lätt få in också då tisd, torsd och sönd är perfekt för mig. Behöver nåt att hålla mig till för att jag ska få nån regelbundenhet på det!
Jobbigt bara när jag springer på bana där inte km-mark
Ah, Daniels program funderar jag starkt på att försöka följa! Lätt få in också då tisd, torsd och sönd är perfekt för mig. Behöver nåt att hålla mig till för att jag ska få nån regelbundenhet på det!
Jobbigt bara när jag springer på bana där inte km-mark
Quote from Lotta Lindström on 24 February 2008, 17:20Om det finns lyktstolpar är det kan du ju mäta avståndet mellan 2 st och sen räkna ut hur många det går på 800m (eller vilka intervaller du nu vill ha)
Om det finns lyktstolpar är det kan du ju mäta avståndet mellan 2 st och sen räkna ut hur många det går på 800m (eller vilka intervaller du nu vill ha)
Quote from Galderma Fritidsförening on 24 February 2008, 18:10Inte springa när det är mörkt?? Varför inte?
Pannlampa och reflexväst funkar ju jättebra! 😀
Inte springa när det är mörkt?? Varför inte?
Pannlampa och reflexväst funkar ju jättebra! 😀