Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMagisk gräns, 1 Mil på 1 Timme
You need to log in to create posts and topics.

Hmm, vet inte om jag passar i den här gruppen, men kanske ;). jag är nog vad man kan kalla nybörjare och har 3.5 km på 30 min....sen är tyvärr min ork slut. jag skulle ju kunna gå men själva löpandet får man då avstå. Jag tänkte satsa på tjejmilen i år me

Det här passar mig också, jag har satt upp ett mål att klara LT-08 under timman. I höstas sprang jag på 63,5.
Tyvärr fick jag ont i rumpan/baksida lår på vänster sida i slutet av förra året så nu har det inte blivit mycket löpträning. Med hjälp av styrkeö

Hej alla, när jag läser era träningar så ser jag att många är väldigt ambitiösa.

Jag själv tar av ovan nämda skäl det rätt så försiktigt. Jag tränar fn 1 pass på gym och ett löppass i veckan. Dessutom försöker jag cykla till jobbet varje dag. Jag är ett

Motivationen är inga problem när man gör något roligt, konsten är väl snarare att hitta sätt att se till att det fortsätter vara roligt?

>konsten är väl snarare att hitta sätt att se till att det fortsätter vara roligt?

Fram med plånboken bara! Nya skor, ny tröja, en puls eller GPS-klocka, MP3-spelare (med allt vad det innebär av tillbehör), buff, en liten rygga, kanske med vätskesystem,

Funbeat är religionen och Peter vår överstepräst! 😀

Asch då, jag predikar till de redan frälsa 🙂

amen

Jag har oxå som mål att springa milen under 1timme.Men de är långt dit sprang tjejmilen 2007 på 71min. Men de är långt tillhösten.

Anmälan till något långlopp som Stockholm Marathon eller Göteborgsvarvet är också ett bra sätt att hålla uppe motivationen. Bra att ha ett roligt mål att se fram emot.