Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 13:23Ja, vad roligt! Om jag tvingas avrapportera mitt resultat här måste jag ju ge gärnet på Premiärmilen.
Jag kommer från och med idag och fram till 1 april vara gräsänka så jag kan koncentrera mig på att träna nu! Imorgon åker springskorna med i väskan!
Ja, vad roligt! Om jag tvingas avrapportera mitt resultat här måste jag ju ge gärnet på Premiärmilen.
Jag kommer från och med idag och fram till 1 april vara gräsänka så jag kan koncentrera mig på att träna nu! Imorgon åker springskorna med i väskan!
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 13:44Jag hänger också på den 30/3. Ingen aning vad milen kan gå på i tid så det ska bli spännande. Någon mer från blekinge kanske?
Jag hänger också på den 30/3. Ingen aning vad milen kan gå på i tid så det ska bli spännande. Någon mer från blekinge kanske?
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 17:41Har min tvivel o jga är mkt till löpform än 30/3 ... men kanske skulle fixa barnvakt och ta med maken som hare 😉
En sväng runt LOK-milen annars ngn?
Har min tvivel o jga är mkt till löpform än 30/3 ... men kanske skulle fixa barnvakt och ta med maken som hare 😉
En sväng runt LOK-milen annars ngn?
Quote from Bjarne Lewin on 11 February 2008, 20:16Kul att det är så många som vill vara med 🙂
Kul att det är så många som vill vara med 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 20:20(t+)
Jag har också som mål i år att klara milen på 60 min! Jag sprang Tjejmilen på 64 min i fjol och hade då förbättrad min tid med hela 4 minuter från föregående år... Tänka sig! Jag kommer att springa på mitt håll den 30/3. Kul initiativ!
(t+)
Jag har också som mål i år att klara milen på 60 min! Jag sprang Tjejmilen på 64 min i fjol och hade då förbättrad min tid med hela 4 minuter från föregående år... Tänka sig! Jag kommer att springa på mitt håll den 30/3. Kul initiativ!
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 21:25Helena: Nä, denna är den 9 April, så du får fler försök 😉
Är anmäld såklart! (t+)
Hearts First Jog - Hyde Park 2008
http://www.bhf.org.uk/get_involved/take_part_in_our_events/event_display.aspx?e=%09%09%09%093133
Helena: Nä, denna är den 9 April, så du får fler försök 😉
Är anmäld såklart! (t+)
Hearts First Jog - Hyde Park 2008
http://www.bhf.org.uk/get_involved/take_part_in_our_events/event_display.aspx?e=%09%09%09%093133
Quote from Olof Robertson on 12 February 2008, 20:37Ingen som vill vara med i en tjejmilen-kvartett? (H:) Behöver peppa/få peppning på vägen dit känner jag!
Sprang 3 km idag, och jag pressade mig själv lite extra hela vägen, var helt slut sen. 19,26 min tog det = nöjd! Detta ger 9,3 kg/h MEN detta orkar j
Ingen som vill vara med i en tjejmilen-kvartett? (H:) Behöver peppa/få peppning på vägen dit känner jag!
Sprang 3 km idag, och jag pressade mig själv lite extra hela vägen, var helt slut sen. 19,26 min tog det = nöjd! Detta ger 9,3 kg/h MEN detta orkar j
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 20:48Själv har jag precis passerat den härliga bragden 1 mil < 1 timme! 10,15km/h blev snittet på 10,5km. Det är värt en minneskråka i min stora kalender 🙂
Själv har jag precis passerat den härliga bragden 1 mil < 1 timme! 10,15km/h blev snittet på 10,5km. Det är värt en minneskråka i min stora kalender 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 21:01GRATTIS JONAS!! (V)
Visst är det en härlig känsla. Nu kämpar Du vidare mot 55 minuter.
Lycka till (t+)
GRATTIS JONAS!! (V)
Visst är det en härlig känsla. Nu kämpar Du vidare mot 55 minuter.
Lycka till (t+)
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 21:03Grattis! Nu är det fyra mil på timmen som gäller, ja alltså på cykel,
Grattis! Nu är det fyra mil på timmen som gäller, ja alltså på cykel,