Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMagisk gräns, 1 Mil på 1 Timme
You need to log in to create posts and topics.

Ja, vad roligt! Om jag tvingas avrapportera mitt resultat här måste jag ju ge gärnet på Premiärmilen.

Jag kommer från och med idag och fram till 1 april vara gräsänka så jag kan koncentrera mig på att träna nu! Imorgon åker springskorna med i väskan!

Jag hänger också på den 30/3. Ingen aning vad milen kan gå på i tid så det ska bli spännande. Någon mer från blekinge kanske?

Har min tvivel o jga är mkt till löpform än 30/3 ... men kanske skulle fixa barnvakt och ta med maken som hare 😉
En sväng runt LOK-milen annars ngn?

Kul att det är så många som vill vara med 🙂

(t+)
Jag har också som mål i år att klara milen på 60 min! Jag sprang Tjejmilen på 64 min i fjol och hade då förbättrad min tid med hela 4 minuter från föregående år... Tänka sig! Jag kommer att springa på mitt håll den 30/3. Kul initiativ!

Helena: Nä, denna är den 9 April, så du får fler försök 😉

Är anmäld såklart! (t+)

Hearts First Jog - Hyde Park 2008

http://www.bhf.org.uk/get_involved/take_part_in_our_events/event_display.aspx?e=%09%09%09%093133

Ingen som vill vara med i en tjejmilen-kvartett? (H:) Behöver peppa/få peppning på vägen dit känner jag!

Sprang 3 km idag, och jag pressade mig själv lite extra hela vägen, var helt slut sen. 19,26 min tog det = nöjd! Detta ger 9,3 kg/h MEN detta orkar j

Själv har jag precis passerat den härliga bragden 1 mil < 1 timme! 10,15km/h blev snittet på 10,5km. Det är värt en minneskråka i min stora kalender 🙂

GRATTIS JONAS!! (V)
Visst är det en härlig känsla. Nu kämpar Du vidare mot 55 minuter.
Lycka till (t+)

Grattis! Nu är det fyra mil på timmen som gäller, ja alltså på cykel,