Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMagisk gräns, 1 Mil på 1 Timme
You need to log in to create posts and topics.

Hm, jag ska troligen vara med i ett millopp här i London 5/4 (ser det som ett träningspass!), om jag inte ska vara med där är jag också med! Eller får jag kanske vara med er fast jag blir några dagar sen...? 🙂

Johanna kanske tar en ljusblå herrtröja? 😉 (så har vi alla olika)
Själv funderar jag på om jag ska ta 5 eller tio km i Blodomloppet när det går här - Eller ändå ge mig på Vårruset i grannstan ... krockar säkert med dagis och skolaktiviteter i vanlig ordn

Jag ser inga hinder i att ngn springer "sin" mil lite senare, det är ju bara lite tråkit för den som får rapportera sist. Däremot så hade det varit väldigt kul om det hade dykt upp ngn som man rent fyskiskt sett kan springa tillsammans med!

Kom igen skå

Den 30/3 är en söndag och då har jag dans så då kan jag inte springa (vill inte ha det på samma dag). men jag kan ta milen den 29/3 istället, dvs dagen före. Lördagar är ändå min dag för långpass...om man nu får kalla 10km för långpass. Det gör iaf jag et

Helena: den 9/4 är det en 10K i Hyde Park. Den tänkte jag springa! 😉 Sen är det förstås The British 10K i centrala London den 6 Juli, det kommer bli skoj!

http://www.thebritish10klondon.co.uk

Jag hänger på den 30/3. Men jag gör som Jessica och går större delen tror jag. Mitt löpprogram har bara hunnit till max 3-4 km vid det laget. 🙂

Jag hänger gärna med jag också.

Har inga förhoppninggar att ta mig runt på en timme även om det är årets mål.

Det är alldeles för tidigt ännu, året slutar inte förrän den siste december 🙂

Andreas: nää, Regents Park väl? Eller går det fler samma dag? Jag tänkte springa i Regents Park (http://www.regentsparkraces.org/index.htm).

British 10K ska jag vara med i iallafall 🙂

Åh..kul grupp(t+) jag har aldrig sprungit ute under en timme..hakar på, skitkul!!
Var?

(MEN sprang på löpband på drygt en timma men å andra sidan råkade jag fibbla med pulsklockan och startade den innan rätt hastighet var på - hade gjort det på typ 59 mi

Åh vilken skön tråd! Äntligen en som passar mig som inte springer så fort! 🙂

Mitt mål är också att springa tjejmilen på under 60 minuter. Jag har sprungit milen sammanlagt 7-8 ggr tror jag, däribland 2 millopp förra året - Prinsens Minne och Tjejmilen.