Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMagisk gräns, 1 Mil på 1 Timme
You need to log in to create posts and topics.

Lingling å Jessica, jag är ju med i er grupp också och jag har beställt en svart. 🙂

så väntar vi bara på att få hära vad johanna har beställt för tröja 😀

Det här är ju helt klart gruppen för mig! Jag har sprungit en mil en gång på 71 minuter. Så ett mål att klara milen under 60 minuter 2008 låter perfekt för mig 🙂

Härligt tjejer! Go for it!!!

Yey! Mitt mål är också att springa milen under 60 minuter i år. Mitt första mål är att springa Premiärmilen på 65 min, vilket känns svårt eftersom min senaste längre tur (10,7km) gick på 80 minuter, vilket motsvarar en mil på 74 min.

Och premiärmilen är

Heja Pia! 🙂 Jag funderar oxå på att springa premiärmilen...

Heja er allihopa! Vi sitter alla i samma båt - kämpar och kämpar mot minutrarna. Spelar ingen roll vilken tid vi kämpar mot - samma j-a slit ändå.... 🙂

jag va uppe i 4km i god fart innan jag bröt foten. började om, fick stressfrakturer och nu kan jag springa 1,5km 🙁

Nä fy Jessica! Vad himla tråkit!

Måtte du snabbt komma igen och bli starkare i dina ben

tänk om vi alla skulle springa en mil 30/3 och sen rapportera tiden. Fast det är nog lättare att springa fort på en tävling än ensam...

66 min på milen idag. Dock hade jag kraftig draghjälp på 7 av 10 km av min hund. Dock tyckte han att vi skulle vända, hälsa på hundar och jaga rullskidåkare dom övriga 3 km.