Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:07jag är på 30/3
runt kommer jag, frågan är bara hur många timmar det kommer att ta 😀 måste nog gå mer än hälften. kan inte gå så fort heller. för kl¨ånga kliv lossar mitt bäcken.
menunder två timmar ska jag klara det på 😀
jag är på 30/3
runt kommer jag, frågan är bara hur många timmar det kommer att ta 😀 måste nog gå mer än hälften. kan inte gå så fort heller. för kl¨ånga kliv lossar mitt bäcken.
menunder två timmar ska jag klara det på 😀
Quote from Bjarne Lewin on 10 February 2008, 19:13Okej Jessica och jag springer en mil 30/3 i varsin ända av landet. För du är väl inte i skåne just då Jessica och sen rapporterar vi tiderna här!
E de OK Jessica och finns det ngn mer som är med???
Okej Jessica och jag springer en mil 30/3 i varsin ända av landet. För du är väl inte i skåne just då Jessica och sen rapporterar vi tiderna här!
E de OK Jessica och finns det ngn mer som är med???
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:15självklart ska vi vara fler som springer.
är inte i skåne då. däremot den 6:e samma månad. ska plåga min sjukgymnast lite tänkte jag 😀
självklart ska vi vara fler som springer.
är inte i skåne då. däremot den 6:e samma månad. ska plåga min sjukgymnast lite tänkte jag 😀
Quote from Daniel Jernebring on 10 February 2008, 19:26Jag är med på det mesta.... men vad betyder "en mil 30/3" ????
Jag är med på det mesta.... men vad betyder "en mil 30/3" ????
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:32datumet 😀
datumet 😀
Quote from Therese Linner on 10 February 2008, 19:35Jag är på! Jag skall enligt plan springa Premiärmilen då. just nu springer jag inte alls för jag har feber och halsont. Det är ju dock 50 dagar kvar som någon så väl påpekade. Jag siktar på sub 50 ifall jag kommer igång med träningen ordentligt efter det
Jag är på! Jag skall enligt plan springa Premiärmilen då. just nu springer jag inte alls för jag har feber och halsont. Det är ju dock 50 dagar kvar som någon så väl påpekade. Jag siktar på sub 50 ifall jag kommer igång med träningen ordentligt efter det
Quote from Daniel Jernebring on 10 February 2008, 19:42Haha... jag fattade inte det. Trodde det var nån avancerad kvot som ni rutinerade motionärer använder er av 😀
30:e Mars är min födelsedag, men det ska nog gå att klämma in ett milpass där ändå 😉 Dock inte under 60 min... det målet är till sensom
Haha... jag fattade inte det. Trodde det var nån avancerad kvot som ni rutinerade motionärer använder er av 😀
30:e Mars är min födelsedag, men det ska nog gå att klämma in ett milpass där ändå 😉 Dock inte under 60 min... det målet är till sensom
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:46mitt mål är under 120 minuter. så känn dig inte pressad att springa för fort 🙂
mitt mål är under 120 minuter. så känn dig inte pressad att springa för fort 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 10 February 2008, 19:46Jag tror inte heller att jag skulle kunna springa en mil på 60 minuter den 30/3 men kanske ppå 65 ller 67 och en mil ska det i alla fall bil 🙂
Jag tror inte heller att jag skulle kunna springa en mil på 60 minuter den 30/3 men kanske ppå 65 ller 67 och en mil ska det i alla fall bil 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 20:19Jag är definitivt på från Göteborg!! Kanske ger mig på Skatåsmilen...
Jag är definitivt på från Göteborg!! Kanske ger mig på Skatåsmilen...