Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMagisk gräns, 1 Mil på 1 Timme
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Jonas! *applåd*

Tackar alla för beröm! Det värmer. Och riktigt roligt att prestera. Nu är det naturligtvis inget att mäta mot Vätternrundan 2006, men det är en helt annan träningsgren. Och ironiskt nog något som jag alltid sett som mitt hatområde (:D)

David!
Du tar or

Jag är också på på att springa milen den 30/3. Kommer nog att dra med mig någon kompis (läs hare...) i Ängelholm, men den som känner sig manad att flja med i de trakterna är välkommen! Tiden får utvisa vilket antal minuter klockan stannar på efter 10km...

Här är ännu en som har som mål att klara milen på en timme under 2008.

Jag åkte på en liten släng av tjocktarmscancer 2001 och har sedan dess försökt bygga upp mig igen. Cellgifterna gjorde tyvärr så att jag får ont i lederna när jag anstränger mig för

Krister: haha ursäkta men så härligt uttryck "åkte på en släng av tjocktarmscancer" - det verkar inte ha knäckt dig! Så STRONGT av dig att ta dig tillbaka och kunna springa igen! Stor applåd!! (hv) Vilken vinnare!

Jenny: Tack det värmer. Nästa steg blir att få upp spänsten igen. Bena är på tok för gubbiga och det känns som om jag kravlar mig framåt. Men med lite mer spänst så hoppas jag klara milen på en timme.

Håller med Jenny. Vilken härlig inställning Krister! (t+) Du har verkligen klarat en utmaning. Nu verkar vi vara många runt timmen som vill neråt mot 55 som nästa hållplats. Lycka till med kämpandet!

Verkligen! (t+)

Härligt Krister!!!
Du slår många i min omgivning även om du kallar dig gubbe, bra gjort Heja Heja!!

Apploder till dig Krister. Verkligen strongt gjort.

Hoppas man själv snart kommer upp i en mil.