Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:11Jenny
Kul att Du är på G med ett program. Det hjälper. Jag följer själv ett program som David hjälpt oss med mot halvmaran i Göteborg. Oroa Dig inte för de exakta metertalen så att de blir ett hinder. Gör t.ex. som Sara föreslår och mät avståndet mellan l
Jenny
Kul att Du är på G med ett program. Det hjälper. Jag följer själv ett program som David hjälpt oss med mot halvmaran i Göteborg. Oroa Dig inte för de exakta metertalen så att de blir ett hinder. Gör t.ex. som Sara föreslår och mät avståndet mellan l
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 18:14Lyktstolpar var en bra idé! Ska försöka hitta någon annanstans att springa intervaller då min 5 km runda är väldigt kuperad, inte så roligt springa intervaller där då.
Jovars, men tänk om jag är rädd när det är mörkt då (#)
Nej, men det är ensligt och
Lyktstolpar var en bra idé! Ska försöka hitta någon annanstans att springa intervaller då min 5 km runda är väldigt kuperad, inte så roligt springa intervaller där då.
Jovars, men tänk om jag är rädd när det är mörkt då (#)
Nej, men det är ensligt och
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 18:15Tack Harald! Blir nog att sätta igång med programmet nästa vecka kanske 🙂
Tack Harald! Blir nog att sätta igång med programmet nästa vecka kanske 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 24 February 2008, 18:17Rädd... ja det var ju värre det. Du kan inte hitta någon att springa tillsammans med då det är mörkt? Då känns det, i alla fall för de flesta, lite bättre. 🙂
Lycka till!
Rädd... ja det var ju värre det. Du kan inte hitta någon att springa tillsammans med då det är mörkt? Då känns det, i alla fall för de flesta, lite bättre. 🙂
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:18Lycka till Jenny! (t+)
Och du - du är långt ifrån ensam om att ogilla att springa själv i mörkret där det är ensligt! Mot den känslan hjälper vare sig reflexväst eller pannlampa..... Finns lösningar ändå! 🙂
Lycka till Jenny! (t+)
Och du - du är långt ifrån ensam om att ogilla att springa själv i mörkret där det är ensligt! Mot den känslan hjälper vare sig reflexväst eller pannlampa..... Finns lösningar ändå! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:19"Blir nog att sätta igång med programmet nästa vecka kanske 🙂 "
Den är lurig 😉
Bestäm Dig för nästa vecka - utan kanske - och berätta hur det går. Du grejar timmen förr än Du anar (t+)
"Blir nog att sätta igång med programmet nästa vecka kanske 🙂 "
Den är lurig 😉
Bestäm Dig för nästa vecka - utan kanske - och berätta hur det går. Du grejar timmen förr än Du anar (t+)
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 18:25Tack för all peppning! Jag funderar och funderar på var jag ska kunna springa, och ska bestämma mig ikväll. Man KAN ju springa på löpbandet, även om jag har sååå svårt för det. Testade igår men jag ger liksom upp! Mkt lättare sänka farten än när man sprin
Tack för all peppning! Jag funderar och funderar på var jag ska kunna springa, och ska bestämma mig ikväll. Man KAN ju springa på löpbandet, även om jag har sååå svårt för det. Testade igår men jag ger liksom upp! Mkt lättare sänka farten än när man sprin
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:27Jenny: Till intervaller tycker jag löpbandet är oslagbart. Inte lättare att sänka farten tycker jag - tvärt om. 🙂
Jenny: Till intervaller tycker jag löpbandet är oslagbart. Inte lättare att sänka farten tycker jag - tvärt om. 🙂
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 18:30Fia-Lotta: menar att jag har lättare för att "ge upp" om det blir för jobbigt på löpbandet när jag springer, är ju inte långt hemifrån och måste springa hem utan kan sänka och gå/kliva av när jag vill. Självdisciplin någon? 😀
Fia-Lotta: menar att jag har lättare för att "ge upp" om det blir för jobbigt på löpbandet när jag springer, är ju inte långt hemifrån och måste springa hem utan kan sänka och gå/kliva av när jag vill. Självdisciplin någon? 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:31Håller med Fia-Lotta.
Till intervaller är löpbandet suveränt.
Ibland får man gilla läget och köra på - Du vänjer Dig efter ett tag och när Du märker förbättringarna kommer Du att undra varför Du inte började tidigare 😀
Håller med Fia-Lotta.
Till intervaller är löpbandet suveränt.
Ibland får man gilla läget och köra på - Du vänjer Dig efter ett tag och när Du märker förbättringarna kommer Du att undra varför Du inte började tidigare 😀