Quote from Olof Robertson on 16 April 2008, 16:42Absolut Börje 😀 Jag ska kämpa för att få ner tiden lite tills dess :o)
Absolut Börje 😀 Jag ska kämpa för att få ner tiden lite tills dess :o)
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:50Tävlade igår, sprang en mil på 47 minuter och 16sek nytt personbästa för mig så jag är strålande nöjd...ler.
Tävlade igår, sprang en mil på 47 minuter och 16sek nytt personbästa för mig så jag är strålande nöjd...ler.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 06:43@Henrik Du är i fel tråd 😉 Du skall vara i den på 50 min
På lördag skall (hoppas) jag knäcka gränsen i Lerumsloppet. Sprang Skatåsmilen igår på 64 min, så det är möjligt.
@Henrik Du är i fel tråd 😉 Du skall vara i den på 50 min
På lördag skall (hoppas) jag knäcka gränsen i Lerumsloppet. Sprang Skatåsmilen igår på 64 min, så det är möjligt.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:53>Henrik Du är i fel tråd Du skall vara i den på 50 min
Alternativt, spring milen långsammare
>Henrik Du är i fel tråd Du skall vara i den på 50 min
Alternativt, spring milen långsammare
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:251.09.40 satte jag på löpbandet nu sist.
1.10.40 har jag som ute pers.målet är att klara under timme på tjejmilen i Augusti.
Borde väl vara rimligt?
1.09.40 satte jag på löpbandet nu sist.
1.10.40 har jag som ute pers.
målet är att klara under timme på tjejmilen i Augusti.
Borde väl vara rimligt?
Quote from Galderma Fritidsförening on 21 April 2008, 10:32Ingenting är omöjligt! 😀
Jag är ingen expert men om du springer milen på 01:10:40 nu, så innebär det att du får kapa lite drygt 1 min/km om du ska klara milen under timmen. Allting går med lite vilja. Det är ju lite drygt tre månader kvar tills loppet
Ingenting är omöjligt! 😀
Jag är ingen expert men om du springer milen på 01:10:40 nu, så innebär det att du får kapa lite drygt 1 min/km om du ska klara milen under timmen. Allting går med lite vilja. Det är ju lite drygt tre månader kvar tills loppet
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 12:12Jag sprang milen på 56 min igår. :-). Blev så glaaaa..Har nog lyckats springa på 54.10 en gång förut, men det var ett par år sedan. //Åsa
Jag sprang milen på 56 min igår. :-). Blev så glaaaa..Har nog lyckats springa på 54.10 en gång förut, men det var ett par år sedan. //Åsa
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 00:10Härligt Åsa! (t+)
Nu inser jag ju dessutom att jag har precis glömt bort att stoltsera med min tid på 58.06 härom söndagen! Äntligen är den eländiga timmen krossad... 🙂
Härligt Åsa! (t+)
Nu inser jag ju dessutom att jag har precis glömt bort att stoltsera med min tid på 58.06 härom söndagen! Äntligen är den eländiga timmen krossad... 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 22 April 2008, 07:32Grattis Helena och Åsa!
Grattis Helena och Åsa!
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 09:10Helena påminde mej, jag har ju också glömt att ruska med fjäderdräkten här.
Jag såg min första 58-tid i helgen, Kvarnloppet på 58.35. Och hade jag inte varit så dum i huvet hade jag kapat en minut till.
Helena påminde mej, jag har ju också glömt att ruska med fjäderdräkten här.
Jag såg min första 58-tid i helgen, Kvarnloppet på 58.35. Och hade jag inte varit så dum i huvet hade jag kapat en minut till.